Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wij hoeven dit jaar geen winterstop te houden want ik verhuis met mijn hele stal naar een andere locatie, en daar zit een binnen bak bij!!Ninx schreef:Ja, vermoedelijk wel...
Paarden krijgen sowieso ergens een periode vrij.
Zelf heb je toch ook vakantie wanneer je hard gewerkt hebt. Vind dat belangrijk voor ze, even niks moeten, tot rust komen, en hun 'kop vrij maken'.....
Dus ja, ik vind dat wel belangrijk.

ponyparadijs schreef:Wat ik me dan direct afvraag he. Zijn jullie paarden allemaal zo braaf dat je na een stop van zeg een week gewoon weer op kan stappen en verder kan gaan?
Of moeten jullie eerst een beetje longeren of los gooien dat de ergste gekheid eraf is?

Blabla1980 schreef:Wij hebben op stal een binnen en buitenbak, dus rijden kan altijd. Ik weet alleen niet precies hoe het zit met buitenrijden...de ijzers gaan er deze week onderuit en ik vraag me af of ik dan in de sneeuw gewoon kan rijden?
ponyparadijs schreef:Wat ik me dan direct afvraag he. Zijn jullie paarden allemaal zo braaf dat je na een stop van zeg een week gewoon weer op kan stappen en verder kan gaan?
Of moeten jullie eerst een beetje longeren of los gooien dat de ergste gekheid eraf is?
.ponyparadijs schreef:Wat ik me dan direct afvraag he. Zijn jullie paarden allemaal zo braaf dat je na een stop van zeg een week gewoon weer op kan stappen en verder kan gaan?
maar tijd heeft weinig te maken met zijn hevigheid, zijn humeur wel

. ponyparadijs schreef:Wat ik me dan direct afvraag he. Zijn jullie paarden allemaal zo braaf dat je na een stop van zeg een week gewoon weer op kan stappen en verder kan gaan?