Nhmeisje schreef:Het voelt inderdaad niet goed en ook alsof zij dit zelf al helemaal zo heeft bedacht en dan toch haar paard nog kan blijven zien en erop rijden. Ik heb besloten om het niet te gaan doen en gewoon te blijven bijrijden zolang ze hem nog heeft. En in december op zoek te gaan naar mijn eigen droompaardje, zonder addertjes onder het gras. Er zullen vast wel meer paarden zijn waar ik een klik mee kan krijgen en een band op kan bouwen. En het is ook niet echt de manier waarop ik had gedacht een paard te vinden..
Bedankt voor jullie reacties, daardoor heb ik nu een besluit kunnen nemen en denk wel de juiste want moet toch naar mijn gevoel luisteren. Zal misschien even pijn doen als ik hem straks moet missen, maar waarschijnlijk nog meer pijn als ik straks allemaal gezeur en problemen krijg en dat is het me niet waard.
Ik denk dat dit zeker een goede keus is. De deal lijkt niet verkeerd maar oude eigenaar ik ben bang dat je dan gauw echt de bemoeienis krijgt want het was haar paard. En om de vrede en plezier voor jezelf te houden denk ik inderdaad ook dat je echt beter je eigen paard kunt hebben en niet eentje waar nog van alles aan vast zit. Of je zou gewoon echt duidelijk moeten maken als je hem koopt dat je hem ook echt helemaal voor jezelf wil en hem eventueel ook verhuisd en dus geen bijrijder(s) wil.
En misschien ook wel beter om met een schone lei te beginnen. En echt op een rij zetten wat je wil en en welk paard eraan voldoet.
Succes in ieder geval als je straks je droompaardje gaat zoeken.