Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hunter87 schreef:ik ben van mening dat je er beter op dan naast kan lopen. erop hou je er toch meer aan dan bijv aan je halstertouwtje of aan je teugel als je dr naast loopt. ik rij nu 5 jaar een fries, hij en ik hebben super vertrouwen in elkaar maar ik ga echt niet met hem langs de weg lopen. moet dr niet aan denken. springt die een keer opzij heb ik zn 600kg op me liggen + die grote voeten met ijzers... nee bedankt.

hunter87 schreef:splinterz: nou hier komt dan de volgende bokt rel... maar goed omdat je het vraagt zal ik het vertellen...
dit is MIJN verantwoordelijkheid en MIJN manier en IK durfde het aan want ik had VERTROUWEN in hem.
Frids was nog geen 2 maand onder het zadel, nog niet eens los in de bak geweest. (altijd nog even vast gezeten voor het geval dat, we konden wel zelf sturen en remmen enz.)
vriendinnentje opgebeld, zij met haar paad gekomen en het bos ingegaan. stappen en draven achter haar aan. in het bos een super lang pad (a 14km) uitgezocht, zij ging galopperen en gelukkig is mijn paard zn lief kudde dier en ging dr netjes achteraan. lang leven heel relaxt bosritjes maken