Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarliesV schreef:Tja, het is maar net hoe je het brengt.
Als jij het zo brengt:
Ik zoek een gezellige meid die 2x per week samen met mij wil rijden op mijn paarden. Ik heb een haf ter beschikking. Ivm de afgelegen plek en voor de gezelligheid zal het rijden eerst samen gebeuren.
DAN, kom het al heel anders over.
.
) het is gewoon heerlijk om alleen met een paard te zijn vind ik..
Zou dan eerder verwachten dat jij de bijrijdster een vergoeding geeft. Zij moet zich aan jouw aanpassen en wss ook wanneer, hoe laat etc.
)
Ik ga wel mee in hoe je het brengt, zoals je het in je beginpost schrijft komt het over op continue controle hebben, boven haar staan, precies doen zoals jij het doet, aanpassen aan jouw.. Maar later schrijf je ook voor jouw gezelligheid en dat is al anders. Ik heb sinds nog niet zo lang een vz pony waarmee ik ook buitenritten maak regelmatig met de eigenaresse en dat is gezellig en voel me ook helemaal niet ongemakkelijk. Maar bij jouw krijg ik een beetje stagebegeleider/stagiaire idee, opzich niet erg in het begin maar je moet ook loslaten.
Dobel schreef:bedankt! Zoek inderdaad meer een rijmaatje maar wel met wat vastigheid (dus niet een rijmaatje die 1x in de 3 maanden een keer zin heeft om een x te rijden) en rond mijn leeftijd is denk ik wel het leukste voor beide.
Vandaar dus de vriendin-oplossing bij mij
Ik heb gelukkige wel enkele fanatieke paardenvriendinnen dus die krijg ik wel wekelijks mee
Dobel schreef:Lieffiefi schreef:Sorry, ik in mijn rol als verzorgster zou passen.
Ik ben heel erg een loner, maar als de baas er continue zelf bij wil zijn heb ik het idee niet vertrouwd te worden, en als je er bent kunt je het net zo goed zelf doen.
Ik kan niet op 2 paarden gelijk zitten
Bedankt voor de overige reacties, kan hier zeker wel iets mee