Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
petra1970181 schreef:ik heb n cap van casco mwah verstelbaar leek me perfeckt
kan je vertellen dat het NIET werkt...ikke 42 cap zit goed maar tijdens t rijden gaat ie steeds wijder zitten
en als je hem dan niet bijsteld valt ie naar voor(dus als je van je paard valt??help die cap alleen tegen n gebrooken neus?hoop ik) bij me kid van bijna 9 zelfde ook verstelbaar casco valt niet over haar gezicht tijdens t rijden maar gaat wel zo los zitten dat ie voor dr ogen zakt eens en nooit weer en nu eerst op zoek naar n goede kinder cap(iemand tips?) ik gok dat de kinder cap geen verstel baare woord
, heb eens een meisje zien vallen waarbij haar cap ook losser was gaan zitten, nou ik kan je vertellen, das geen pretje, de klap lijkt dan dubbel zo hard aan te komen
maflinger1 schreef:Uvex Uvision!
Ik vind hem erg fijn! Héél licht, ventileert erg goed, zit bij mij ook erg fijn, verstelbaar
Het is voor mij de enige die goed zit en goed blijft zitten, en die er voor zorgt dat ik eindelijk van mijn zere hoofd af ben doordat mijn vorige caps in vergelijking met deze nogal zwaar en slecht ventilerend waren. Hij was €100 geloof ik dus niet heel erg duur