Artikel 108 - Degradatieregeling 1. Klassen B t/m ZZ-Zwaar. Degradatie naar de daaronder gelegen lagere klasse vindt plaats bij het bereiken van een stand van -10 in de huidige klasse, met dien verstande dat in de klasse L1 verliespunten in mindering worden gebracht tot de stand L1+0 is bereikt. Degradatie van de klasse L1 naar de klasse B is niet mogelijk. In de klasse B worden geen verliespunten geregistreerd. Na degradatie begint men in de nieuwe klasse zonder winstpunten.
En waarom zou je terugwillen naar de B? Je kunt nooit lager scoren dan L1+0, dus verlies is niet mogelijk. En de L1 is niets bijzonders hoor. Dus hup na 10 winstpunten over en nooit meer terugdenken.
lotte_v_t_l
Geplaatst: 06-07-14 22:19
mijn zus zegt dat als je nog geen winstpunt hebt in de L1 dat je dan gewoon weer terug mag naar de B is dit ook zo?
Dit topic is al 2 jaar uit Maar ik had toen in december 2012 nog 2 proeven L1 gestart met een manegestartkaart en ik ben in januari terug gegaan naar de B met een KNHS startkaart, dus het kan wel zolang je maar niet gelijk een KNHS startkaart hebt.