Bucasdekens, zie door de bomen het bos niet meer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladygiroc

Re: Bucasdekens, zie door de bomen het bos niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 14:33

vind de normale dekjes al aardig aan de prijs, laat staan een bucas dekendekje.

ik sla over :+

maar als je je geroepen voelt, ik zal je niet tegenhouden :D

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 14:37

ik heb voor nu de Smartex Rain en voor de Winter de Smartex All in one. Ik denk dat het moeilijk wordt om 1 deken te kopen voor het hele naseizoen/winter. Wellicht zou je de Smartex rain nu kunnen kopen en dan in de winter er een onderdeken onder doen?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 14:45

Ik heb ook de all-in-one :) Echt een ideaal ding vind ik het! Heb daarnaast de Bucas Sun Shower en de Bucas Shamrock Power, de laatste heeft dezelfde (stay-dry) voering als de all-in-one, goede uitvinding is dat :D

Als je al een 200 grams hebt kun je de all-in-one er rustig opgooien als die te koud wordt, deed ik ook voordat ik die andere twee bucas dekens had. :)

Wat betref de maat.. Kun je niet passen van een winkel? Ik heb eigenlijk altijd 6'0" dus dat is makkelijk :D

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 18:31

Dancer schreef:
ik heb voor nu de Smartex Rain en voor de Winter de Smartex All in one. Ik denk dat het moeilijk wordt om 1 deken te kopen voor het hele naseizoen/winter. Wellicht zou je de Smartex rain nu kunnen kopen en dan in de winter er een onderdeken onder doen?

Smartex rain zou voor mij overbodig zijn omdat ik van Rhino ook al 0, 100 en 200 grams heb. En daar zoek ik eventueel 1 aanvullende deken op :)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 11:42

Ik heb toch maar gewoon de liners van rambo besteld, blijf bij Horseware. Heb nu de goede maat en het ligt fijn..

jamy112

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 20:35

Ik heb voor mijn brede fries van 1.70 hoog ook een Bucas deken gekocht.

Het is de Bucas Freedom Turnout 300 gram en ik had bij Agradi een dekenverlenger gekocht omdat ik bang was dat mijn fries te breed zou zijn, maar het past :D
Gelukkig hoefde ik geen dure big-neck deken te kopen....
Mijn paard staat 24/7 buiten en het temperatuuradvies van Bucas is -15 tot +12 graden.