paard laat zich omvallen tijdens rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 23:39

Weet je wat de reden is dat ze eigenlijk nooit echt goed doorgereden is. Bedoel als het dier nu 10 is en 6 jaar stil staat is er voor het Laatst inderdaad met z'n 4 jaar op gereden. Weet je hoelang hij toen onder het zadel was? En waarom daar nu 6 jaar niets meer mee is gedaan. Dat toch ook belangrijk om te weten ook al krijg je het paard voor niets. Voor zelfde geld vertoonde dit paard dit ook met het rijden toen en is er toen nooit mee door gegaan. Kan die kennis of vriendin wel zeggen van niet maar ik zou toch echt zorgen dat je zeker weet dat het dier niets onder de leden heeft en dat er fatsoenlijk op gereden kan worden als dat het doel is voordat je vriendin het paard aanneemt. Kan wel voor niets zijn maar als er nog een hoop kosten bij komen om het beestje medisch op te knappen of om te laten corrigeren door een stal mocht er niets aan de hand zijn dan ben je ook zo een 500 euro of meer lichter.

annavosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 22:13

ik heb het aan haar door gegeven en ze denkt er over na omdat het natuurlijk nog niet haar paard is.
bedankt voor alle reacties en hulp.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:06

annavosie schreef:
hallo

ik ben vandaag met mijn vriendin naar haar paard geweest die ze sinds kort heeft.
nu zat ik er vandaag op en dat accepteert ze allemaal wel maar als ze dus moet stappen en niet meer weet wat ze moet doen gaat ze er bij liggen ze laat zich als ware gewoon om vallen.
wat moeten/kunnen wij hier aan doen?

groetjes.

annavosie schreef:
ik heb het aan haar door gegeven en ze denkt er over na omdat het natuurlijk nog niet haar paard is.
bedankt voor alle reacties en hulp.

Van wie is het paard dan wel?

Aureliee

Re: paard laat zich omvallen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:08

misschien is mee naar de dierenarts, gaan je weet nooit....
het beste voor je paard :+ !

annavosie

Re: paard laat zich omvallen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 20:56

ja ik heb het gezecht e nu moeten ze zelf maar kijken wat ze er mee gaan doen