Dennis schreef:Ik ben gister gewoon naar de districts kampioenschappen geweest. 2 uur met de trailer, dan ZZ dressuur, ZZ vaardigheid en weer 2 uur terug.
Pony heeft het prima gehouden, weinig losrijden, tussen de proeven stil staan en pas op het aller laatste moment weer oppakken. Na de proef lekker afsponsen en in de schaduw van de trailer lekker grasjes en slobber eten.
Gewoon goed naar je paard kijken, veel water aanbieden, als je een paard heb dat slecht drinkt op wedstrijd slobber aanbieden en een schaduw plekje zoeken.
Hier nog iemand die daar gisteren met fjord! gestart is.
Kwestie van water, meer water en nog meer water meeemen in je auto.
En niet je paard als je stil staat in de trailer laten roosteren.
De meesten hadden dan ook paarden aan de kar staan in de schaduw al grasetend (stonden op een weiland).
Met inrijden niet zo fanatiek gedaan als anders (ze was ook niet zo optimaal voorwaarts als anders, maar gezien weer
en overige omstandigheden, vond ik dat ze het super deed).
Zag 's middags ook bij de vaardigheid dat de meeste menners het heel rustig aan deden met inrijden.
(uiteraard niet tijdens de barage).
Nou had mijn pony gisteren nog geluk, ze moest 's morgens hoefde geen barage woon relatief dicht bij (3 kwartier)
dus haar terug gebracht.
Echter bleek haar thuisweiland, stuk heter dan het wedstrijd terein (naast het water) had haar dus beter daar kunnen laten
gras eten achter de trailer.
Vond het wel goed dat de politie paar keer kwam controleren op ? Verzin het maar.
EDIT, deze kwam ik net tegen.
Zo relaxt kan een wedstrijd bij 30 graden zijn. (waar ik gisteren dus ook ben gestart, alleen in de B
)
[ITP] Boktmeeting: ZZ dressuur rubriek Districtskampioenschappen
Laatst bijgewerkt door Sjolvir op 19-08-12 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt