Ongesteld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

craiester

Re: Ongesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:35

als het hevig is is het misschien leuker om een tampon te gebruiken+ een inlegkruisje. gewoon voor de veiligheid, als je geen tampon wilt gebruiken dan staan hier al goede tips. zelf zou ik geen heel dikke maandverbanden gebruiken omdat die tijdens het paardrijden toch wel vervelend kunnen zitten.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:39

Meis..

ik heb jaaaaaren met een maand verbandje en een simpele boxer gereden..
tot bosritten aan toe!
wedstrijden alles en ben nog nooit doorgelekt!

Gewoon lekker gaan en je kan altijd voor de zekerheid een schoon short mee nemen mocht er toch iets fout gaan verwissel je het gewoon en is er niks aan de zeis!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:43

tante_trien schreef:
Retlaw, liever niet maar als ik vaker verschoon dan echt noodzakelijk is krijg ik al snel buikpijn.

das gek, maar zelf vind ik het minder prettig en fris om een hele dag met zo'n tampony rond te lopen... %)
wordt ook voor gewaarschuwd overigens.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:44

Ik rijd al ruim 9 jaar maandelijks met maandverband en nog nooit iets geks mee gebeurd of last van gehad. (oké soms was het wat verschoven, maar nog nooit door m'n broek heen gelekt of iets en geen last van m'n huid)
Gewoon goed opletten dat je het op de juiste plek goed vastplakt. Daarom pak ik meestal die met vleugeltjes, die blijven prima op hun plek.

Tampons vind ik verschrikkelijke ondingen. Ik krijg ook juist pijn als ik ze te vroeg vervang en ze blijven ook nooit goed zitten, waardoor ik dat vaak wel te vroeg doe.
Laatst bijgewerkt door Bzoem op 17-08-12 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:45

Ik irriteer me altijd aan da touwtje van een tampon :')

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 17:32

Meestal doe ik een tampon en een maandverband met rijden.
Op wedstrijd ook gewoon een witte rijbroek, heb wel 1x gehad dat ik ineens op concours ongesteld werd.
Toen moest ik van een vriend van mij zijn rijbroek aan doen om nog te starten zonder rode vlek :=

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 17:36

Ik pak gewoon een nachtmaandverband, wel dik maarja wen je vanzelf aan. En een dubbele onderbroek voor de zekerheid!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 17:36

Als het je eerste keer is zou ik nog niet met tampons beginnen, dat moest ik ook doen en de eerste keer tampon moet je eigenlijk op een vrije dag proberen, het is even wennen met erin/eruit halen. Gewoon lekker maandverbandje indoen en gaan, komt helemaal goed!