lageveld schreef:De betreffende dierenarts is inmiddels waarschijnlijk al miljonair toch ? Ongelofelijk knap om na enkele dagen al vast te kunnen stellen dat de merrie drachtig is
Ja, is wel een super dierenarts geweest!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Tanneke"]
[quote="lageveld schreef:De betreffende dierenarts is inmiddels waarschijnlijk al miljonair toch ? Ongelofelijk knap om na enkele dagen al vast te kunnen stellen dat de merrie drachtig is

Botervlieg"]
[quote="Tanneke"][quote="lageveld schreef:De betreffende dierenarts is inmiddels waarschijnlijk al miljonair toch ? Ongelofelijk knap om na enkele dagen al vast te kunnen stellen dat de merrie drachtig is

jah! katrienking schreef:wie heeft hier nog iets gekker meegemaakt? VERTEL VERTEL VERTEL!!
toen ik met mijn zwarte 3-jarige hengst(die ik natuurlijk als verjaardagscadeau van Anky van Grunsven had gekregen
) mijn Z2-proef op de Europese kampioenschappen moest rijden, kreeg dat beest opeens een hormonenopdoffer en besprong zowat elke merrie in de omtrek van een kilometer. Toen de DA 's namiddags afkwam, bleek dat ze allemaal zwanger waren
Nu hebben ze allemaal een palominokleurig 3ling gekregen van mij hengstje
)