Maflinger_S schreef:Van de Loesdau-jas kan je de flappen ook dicht doen dmv drukknopen. Ik ben 1.60 kort en hij hangt niet tot op de grond als ik gewoon op de grond sta dus qua lengte zal het ook wel meevallen. Als je voorover buigt met mest scheppen komen de punten misschien wel in de prut maar of je met die werkzaamheden zo'n jas wilt dragen, denk het niet. Het is echt een fijne rijregenjas.
Ah kijk, ik ben 1.74 en heb normaal maat 38. Volgens de recensies valt hij zo groot dat ik denk dat ik met maat S nog steeds een dikke trui aan kan, zou dat kunnen kloppen? In ieder geval zal hij dan niet over de grond slepen
En met mestwerkzaamheden wil ik juist ook graag zo'n jas, pony staat in een paddock op een boerderij en 's winters kan het nogal guur zijn dus droog blijven tijdens het poepscheppen is ook fijn
Vandaar dat ik twijfel met de Outback, lekker lichte jas tijdens werkzaamheden, maar de Loesdau lijkt me een heerlijke woonjas zeker als hij niet zo heel zwaar is.
Musto is gaaf zeg, maar boven het budget want ik wil ook graag outdoorlaarzen kopen zodat ik echt helemaal waterproof ben 
Oh e foto's van al die jassen zijn heeeeel erg welkom!!!