Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Adamootje schreef:Soraya, heb jij de speciale editie van de olympische spelen al ontvangen, of weet jij wanneer wij deze zullen ontvangen?
Ik vind het vervelend om iedere keer een mail naar ze te sturen. Over het algemeen ben ik helemaal geen zeur ofzo en zo wil ik ook niet overkomen.... Maar ik betaal toch best veel om abonnee te worden, dus ik wil ook gewoon die magazines op tijd ontvangen. Ik heb het abonnement genomen zodat ik niet iedere keer weer naar de winkel moet om het blad te kopen. Maar tot nu toe moet ik er dus zelf iedere keer achteraan...
Bella123 schreef:Wat vervelend dat het steeds zo slordig loopt met jouw exemplaren van de Bit! Ik heb er zelf gelukkig geen last van. Ik wil graag vanuit mijn ervaring even wat toelichten op hoe zo'n verzendproces werkt. De uitgeverij (Eisma in dit geval) kan echt niets doen aan de bezorging. Zij huren daar een ander bedrijf voor in (ik begrijp uit dit topic dat dat Sandd is) en die is verantwoordelijk voor de verzending. Ik werk zelf op een communicatieafdeling van een instelling en we brengen ook een magazine uit (weliswaar niet een magazine waar mensen voor hoeven te betalen maar het proces is gelijk) en je hebt dus echt geen invloed op de bezorging. Wat je wel kunt doen is een klacht indienen of overstappen naar een andere bezorgdienst, en wanneer de klacht binnenkomt zelf een extra exemplaar opsturen (wat dan vaak via de 'gewone' post gaat naar 1 persoon en niet in een partij naar weetikhoeveel abonnees ze hebben). Daarom krijg je die dan wel binnen, omdat dat via een andere weg wordt verstuurd. Het ligt dus hoogstwaarschijnlijk echt aan Sandd en niet aan Eisma. Die doen er denk ik slim aan om over te stappen op een ander verzendbedrijf als ik dit zo lees!
Sammyoo schreef:Bella123 schreef:Wat vervelend dat het steeds zo slordig loopt met jouw exemplaren van de Bit! Ik heb er zelf gelukkig geen last van. Ik wil graag vanuit mijn ervaring even wat toelichten op hoe zo'n verzendproces werkt. De uitgeverij (Eisma in dit geval) kan echt niets doen aan de bezorging. Zij huren daar een ander bedrijf voor in (ik begrijp uit dit topic dat dat Sandd is) en die is verantwoordelijk voor de verzending. Ik werk zelf op een communicatieafdeling van een instelling en we brengen ook een magazine uit (weliswaar niet een magazine waar mensen voor hoeven te betalen maar het proces is gelijk) en je hebt dus echt geen invloed op de bezorging. Wat je wel kunt doen is een klacht indienen of overstappen naar een andere bezorgdienst, en wanneer de klacht binnenkomt zelf een extra exemplaar opsturen (wat dan vaak via de 'gewone' post gaat naar 1 persoon en niet in een partij naar weetikhoeveel abonnees ze hebben). Daarom krijg je die dan wel binnen, omdat dat via een andere weg wordt verstuurd. Het ligt dus hoogstwaarschijnlijk echt aan Sandd en niet aan Eisma. Die doen er denk ik slim aan om over te stappen op een ander verzendbedrijf als ik dit zo lees!
Dat verhaal kreeg ik iedere keer ook als ik weer belde omdat ik de Bit niet had ontvangen. Eerlijk gezegd heb ik daar geen boodschap aan. Ik heb een overeenkomst afgesloten met Eisma. Ik voldoe aan mijn verplichting, namelijk het abonnementsgeld betalen. Eisma voldoet niet aan zijn verplichting, namelijk de Bit bij mij afleveren. Zij hebben daar een bedrijf voor ingehuurd, maar met dat bedrijf heb ik geen overeenkomst afgesloten, wel met Eisma.
In de tien jaar voordat de Bit naar Eisma ging heb ik nooit een probleem met de bezorging gehad. Het probleem is dus makkelijk voor Eisma op te lossen, namelijk weer gebruik maken van het verzendbedrijf wat in het verleden de Bit rondstuurde.