Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Remember schreef:Ik vind het altijd zo typerend dat het jurylid dat het laagste zit, het altijd verkeerd heeft gezien
Heb zelf ook eens een verschil gehad van 29 punten, terwijl de proeven volgens omstanders nauwelijk van elkaar verschilden! Een groot puntenverschil is mogelijk als het paard bijvoorbeeld ineens staakt of wat dan ook. Maar niet als je een gewone proef rijdt zoals altijd doet.
JoycexLynn12 schreef:Ik heb gisteren de regio kampioenschappen gereden en ik vond het ontzettend leuk om door 2 juryleden beoordeeld te worden in dezelfde proef.
Voor dezelfde keertwending kreeg ik van jury 1 een 2 en van jury 2 een 6! Toch knap!
Bizzybijtje schreef:Dan heb je waarschijnlijk in je eerste proef een sinterklaasjury gehad.
eenitraM schreef:Bizzybijtje schreef:Dan heb je waarschijnlijk in je eerste proef een sinterklaasjury gehad.
Als je de eerste proef al begint met zulke punten... Een jury is geen vetinair en mag een paard hierop niet volledig afkeuren. Het was duidelijk teugelkreupel in de middenstap. Heb et trouwens ook geen problemen mee gekregen.