mimeslosydy schreef:Ik zag eerst oliebol vraag Ik ook Ik doe mijn shirt in me broek, puur omdat mijn shirt vrij lang is.
ik heb 1 broek met hoge taille, daar doe ik wel eens mijn shirt in de broek. Maar verder heb ik mijn shirt er altijd uit.
ik heb hem er nooit in. wel een keer gedaan voor de spiegel maar omdat mijn broek altijd zo hoog zit zag dat er niet echt mooi uit heeft er misschien iemand een foto van shirt in je broek?
Ik heb mijn hemd erin en tshirt erover. Ik heb namelijk een wat te grote rijbroek en anders zit het er heel apart uit
mimeslosydy schreef:Ik zag eerst oliebol vraag Ik ook ik rij altijd met shirt in mn broek, vind ik fijner
_helga_ schreef:ik heb hem er nooit in. wel een keer gedaan voor de spiegel maar omdat mijn broek altijd zo hoog zit zag dat er niet echt mooi uit heeft er misschien iemand een foto van shirt in je broek?
het is te zien met welke broek ik rijd :pde broek met lage taille de shirt losde broek met hogere taille de shirt in de broek
Heb hm er altijd over, geen idee waarom. Is gewoon een gewoonte van mezelf. Ook nooit geprobeerd met t shirt er in.
Ik heb hem zelf altijd in m'n broek zitten. Gaat eigenlijk gewoon automatisch.. Veel succes met paardrijden!
Renajj schreef:Heb hm er altijd over, geen idee waarom. Is gewoon een gewoonte van mezelf. Ook nooit geprobeerd met t shirt er in. Haha, dit heb ik ook! Ik heb het ook gewoon nog nooit met een shirt in m'n broek geprobeerd. Misschien toch maar eens proberen...