vraag voor juryleden, aftekenen uitslagenlijst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 12:16

ayhno schreef:
Ik vind het niet heel handig, heb laatst vanwege een comp. storing 1,5 uur zitten te wachten en had 3,5 uur gejureerd.. en mocht niet weg van de organisatie

:wow: Sorry hoor, 1,5 uur wachten door HUN probleem.. Ik was gegaan, dan hadden ze lijst kunnen mailen en stuurde ik hem getekend terug.. Ze kunnen je niet verplichten zo lang te wachten :(

Anoeska27

Re: vraag voor juryleden, aftekenen uitslagenlijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 19:16

Volgens de KNHS mag je je eigen schaduwlijst inleveren als je langer dan een uur moet wachten. Veel verenigingen en juryleden weten dit niet omdat het nooit goed is gecommuniceerd. Ik zorg er dus voortaan voor dat ik 2 schaduwlijsten bij me heb (1 voor mezelf en 1 om in te leveren) en de bevestiging van de KNHS dat die ook ingeleverd mag worden.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 16:44

Je mocht niet weg van de organisatie????????????????????
Collega, laat je nooit meer zoiets aanpraten in zo'n situatie. Hun probleem, niet het jouwe. dan sturen ze je die lijst maar thuis, en stuur jij 'm door naar de KNHS met een briefje erbij.
Ze hebben echt geen enkele grond om zoiets te zeggen tegen je.

ayhno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 16:56

thnx! weet het voor de volgende x!

Patty83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:33

Een andere vraag over het aftekenen van de uitslagenlijst voor de juryleden onder ons. Ik zit zelf in het wedstrijdsecretariaat van een vereniging. Onlangs hebben wij een wedstrijd georganiseerd waarbij meerdere juryleden aanwezig waren.
2 juryleden wilden toen de uitslagenlijst niet tekenen (die overigens binnen 15 minuten na afloop van hun rubriek al klaar waren) en meldden ons dat de laatste jury van de dag deze moest tekenen, net als bij het federatierapport. En dat als hij dat niet wilde wij ze dan ook gewoon zelf konden tekenen.
Dit was nieuw voor ons, maar zelfs na een paar keer aandringen wilden beide juryleden niet tekenen en konden wij dus niet anders dan dit (later) aan de andere jury vragen. Deze was het hier niet mee eens, maar begreep ons probleem en heeft wel getekend.
Zijn er andere mensen die dit ook weleens hebben meegemaakt?
Overigens was dit voor ons de eerste keer, terwijl wij maandelijks wedstrijden organiseren..

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:37

dat is raar, de andere jury weet toch niet of de lijst van de ene klopt?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:42

Slaat nergens op. Je moet je eigen lijst ondertekenen. Dat mag een ander niet voor je doen. Dit geldt dan wel als hoofdjury. Als je jury bij H bent dan hoeft alleen de hoofdjury bij C te ondertekenen.

Patty83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:44

Dat was ook ons argument, maar als ze blijven volhouden wat moet je dan...
Wij hebben maar 1 jury per ring dus dat was die dag niet aan de orde.

Maar moet eerlijk zeggen dat we wel al vaker juryleden hebben gehad die wel de uitslagenlijst tekenden, maar zelf geen schaduwlijst hadden bijgehouden, en dus ook nog niets konden controleren..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:53

Patty83 schreef:
Dat was ook ons argument, maar als ze blijven volhouden wat moet je dan...
Wij hebben maar 1 jury per ring dus dat was die dag niet aan de orde.

Maar moet eerlijk zeggen dat we wel al vaker juryleden hebben gehad die wel de uitslagenlijst tekenden, maar zelf geen schaduwlijst hadden bijgehouden, en dus ook nog niets konden controleren..

Nee nou ja als je zelf geen lijst bijhoudt is het nog geen ramp. Maar het tekenen betekent dat je staat voor de uitslagen op het formulier. Sommige jury's tellen ook niet en dan telt alleen het secretariaat. Ook geen ramp. Maar as jury bekijk je dan de lijst na afloop en onderteken je hem ter akkoord.