Cap zakt voor de ogen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Cap zakt voor de ogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 11:30

champie: ze heeft een kleinere maat geprobeerd en die paste niet goed ;)

BenteAmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:43

Het is balen, maar ik zou deze echt verkopen en een andere (ander merk) kopen. Een cap die niet goed past is niet veilig en ook niet prettig.. Stel je valt en de cap schuift op je neus, volgens mij breek je m dan zo. Als er niet mee is gevallen en hij is zgan kun je hem vast goed verkopen. En ook caps kun je met korting kopen, dus misschien even een actie afwachten :) (De mijne was 100 euro, maar ging 25% af!)

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:14

En misschien inderdaad randjes maken met klitteband, misschien piepschuim of zo iets?

ownwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:39

Je cap eerst proberen te verkopen, op bokt markt of marktplaats misschien?
Wellicht dat je 15 euro onder de aankoopsprijs kan zitten? Dan kan je een nieuwe cap kopen zonder al te veel verlies :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:42

bij maandverband wel zorgen dat het onderste vleugeltje niet vrij rondwappert...

Horsesfriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:34

Tancreda4 schreef:
Ik heb een HH Challange, ook met verstelding. Ik heb een kleinere maat op mijn hoofd gehad, maar die gaat bovenop mijn hoofd staan, die past ook niet. Blijkbaar niet de type cap, maar goed, ik heb hem nu al en terug brengen gaat niet meer. Eerste keren zat hij wel goed. Ik heb hem op zn straks verder.

Wtf, maandverband??? Haha, hoe verzin je het! Dat zie ik niet zitten denk ik :P Dabo, ik ga even op je site snuffelen!

Ik had ook een HH.

Hoofd gemeten was maat 58.
Harry's Horse maar 57, 58, 59 etc. paste allemaal niet. Gingen ''op'' mijn hoofd zitten.

Nu heb ik een BR Zenith, deze past wel in maat 58.

Probleem:

Lengte was goed, breedte te smal. Ik heb dus een ''ronder'' hoofd.
Misschien heb jij dit andersom? Breedte is goed en lengte te lang dus?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 22:34

Ik heb het nu even opgelost met zo'n rubbertje/kurkje? Gaat aardig, hij blijft iig beter zitten. Maar verder is het idd eigelnijk mijn hoofd-maat dus niet. ALs ik het zo nog vol kan houden is het prima, ik vind het zo zonde om een nieuwe te kopen, caps zijn duur zat. En 2de hands vang je er ook niet gek veel voor ben ik bang als je hem verkoopt.