Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xTammyy schreef:Een paard dat de trailer niet op wilt, loopt er dus niet zomaar vrijwillig in. Als er dan een lijn achter zn kont zit zal daar toch druk op komen om hem de trailer in te 'trekken'.
Het gevaar is dan dat je paard er als het ware in gaat zitten.
De trailer wordt dan geassocieerd met druk en dwang, terwijl het gewoon een plek moet zijn waar hij zelf in wilt.
Die kan ik ook gewoon zelf laden tegenwoordig. Hij associeert een touwtje niet echt met druk en dwang blijkbaar.
Alles ging met mega geduld, in volledige stilte en zonder enig geweld! Ik ben hem na al die jaren nog steeds dankbaar voor wat hij heeft betekent voor ons en de paardjes.
Ariebren schreef:Hé das een goeie.
"Paarden spreken geen Nederlands."
Paarden spreken paarden taal.
Skygirl schreef:xTammyy schreef:Een paard dat de trailer niet op wilt, loopt er dus niet zomaar vrijwillig in. Als er dan een lijn achter zn kont zit zal daar toch druk op komen om hem de trailer in te 'trekken'.
Het gevaar is dan dat je paard er als het ware in gaat zitten.
De trailer wordt dan geassocieerd met druk en dwang, terwijl het gewoon een plek moet zijn waar hij zelf in wilt.
Nou ik heb dat bij mijn paard ook weleens zo gedaanDie kan ik ook gewoon zelf laden tegenwoordig. Hij associeert een touwtje niet echt met druk en dwang blijkbaar.
Netam89 schreef:Ariebren: Wel grappig dit citaat: Zet hem op de trailer dan help ik je ''
Geloof dat het topic is geopend omdat het paard niet de trailer op wil