Sportief wedstrijdjasje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sannesugar

Re: Sportief wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 16:19

Het jasje op de eerste foto heb je in 4 kleuren bij Epplejeck

danique115

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 16:24

ik heb een jasje laten maken van coutoure hippique via koole ruitersport.
was 450 euro
maar wel helemaal zoals je het zelf wilt en kwalitaitief ook supergoed.

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 22:15

danique115 schreef:
was 450 euro

Maken ze van Couture Hippique ook sportievere jasjes ?
En moet ik dan langsgaan bij Koole Ruitersport om het jasje te laten maken ?

kim2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 22:35

Nog een ander vraagje, ik heb het nog al snel warm met rijden en ga je niet extra snel zweten in zo'n softshell of ander soortig stretch jasje? Iemand ervaring mee ten opzichte van een gewoon klassiek jasje?

Femzjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 23:13

Ik heb het nu met het Spooks jasje een stuk minder warm dan met mijn oude Harry's Horse jasje.
Het zit ook echt honderd keer beter.
Je kunt hem ook lekker na elke wedstrijd in de was gooien, zodat het jasje weer lekker fris is voor de volgende wedstrijd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 23:19

Softshell is veel minder warm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 08:32

anoukkk. schreef:
Iemand die ik ken heeft een jaar lang met dat robby's jasje gereden is nooit wat van gezegd en er rijden hoeveel meer mensen mee dus lijkt me als het echt niet mag, eer wel wat van gezegd zijn.. Dit gaat wel om het springen.

Lekker eigenwijs...

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:28

Als je er zelf niet vanaf weet en er word nooit wat van gezegd dan is het eerder onwetendheid dan eigenwijsheid lijkt me ;)
Ik heb dan toevallig een jasje met knopen maar ik wist voor dit topic ook niet dat het niet mocht.
Als ik n mooi jasje zou zien met rits had ik ook niet bedacht 'oh mag dit wel?'

danique115

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:31

ANightAway schreef:
danique115 schreef:
was 450 euro

Maken ze van Couture Hippique ook sportievere jasjes ?
En moet ik dan langsgaan bij Koole Ruitersport om het jasje te laten maken ?

Ja, je kan kiezen wat je wilt.
ik heb een korter jasje en van softshell achtige stof.
maar je kan hem zo sprotief maken als je zelf wilt. aangezien ik zelf ook meer van het sportiefe hou heb ik er ook voor gekozen.
zat eerst ook met dat spooks jasje in mijn hoofd maar toch maar voor dit gekozen.

je hoeft niet perse meteen langs te gaan, je kan ook eerst even bellen. Maar als je langs gaat nemen hun meteen je maten enzo op.
Alleen als het bij je in de buurt is, is langsgaan wel het makkelijkst en snelst denk ik.

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:34

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:41

Afbeelding
Deze heb ik, een rijjas van Esperado; sportief kort maar toch ook nog wel chique. Hij zit ook super en is machine wasbaar. :) Je kunt ze ook zelf samenstellen.

xBeauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 11:27

Ja die van kingsland zijn echt mooi , maar daar hangt weer een duur prijskaartje aan, jammer genoeg. Mij lijkt zelf een jasje laten maken wel erg leuk , alleen denk ik dat het ook wel duurder gaat worden, als je veel dingen erop wilt .

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 11:56

Thea_Ste schreef:
als ik een geldboompje had.. :Y)
http://www.kingsland.no/?ItemID=1574

is wel meer sjiek-sportief :+

Maar wel super leuk ! En ik heb al een zwak voor Kingsland :')
Ik heb nu al een beetje een top 3 kunnen maken van jasjes, maar suggesties zijn altijd welkom.

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 11:58

danique115 schreef:
maar je kan hem zo sprotief maken als je zelf wilt. aangezien ik zelf ook meer van het sportiefe hou heb ik er ook voor gekozen.
zat eerst ook met dat spooks jasje in mijn hoofd maar toch maar voor dit gekozen.

je hoeft niet perse meteen langs te gaan, je kan ook eerst even bellen. Maar als je langs gaat nemen hun meteen je maten enzo op.
Alleen als het bij je in de buurt is, is langsgaan wel het makkelijkst en snelst denk ik.

Helaas ligt Koole Ruitersport niet bepaald bij mij om de hoek... Maar langsgaan lijkt mij ook inderdaad het handigste, dan trek ik er wel een keer een dagje voor uit.

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 18:08

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 20:47

Welke top 3 heb je al TS? :)

danique115

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 09:16

ANightAway schreef:
danique115 schreef:

Helaas ligt Koole Ruitersport niet bepaald bij mij om de hoek... Maar langsgaan lijkt mij ook inderdaad het handigste, dan trek ik er wel een keer een dagje voor uit.

maar waar woon je dan want coutoure hippique is gevestigd in rotterdam
dus zij werkt vanuit daar.
en anders kan ik ook wel even langsgaan bij koole om te vragen. het is bij mij wel om de hoek (letterlijk):P

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 13:38

Oohh Rotterdam is wel dichtbij !
Dan ga ik wel een keer langs om te kijken wat m'n opties zijn. Bedankt voor de tip :D

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 13:45

Omdat Thea_Ste vroeg om een top 3.
Hier is ie dan ! *\o/*

1. Spooks
2. Zelf een jasje ontwerpen bij Couture Hippique
3. Pikeur Skarlett in navy (waar ik dan waarschijnlijk andere knopen op wil doen)

Plaats nummer 1 en 2 kunnen nog steeds veranderen. Als ik bij Couture Hippique een jasje kan maken geheel naar eigen smaak dan wordt dat vanzelfsprekend nummer 1. Prijskaartje is helaas wat minder leuk, maar dan heb ik wel een mooi jasje.
Ik ga deze week even bellen naar Couture Hippique om wat meer informatie te krijgen en misschien wel langs te gaan.
Wie weet trouwens waar ze Spooks verkopen in Zuid-Holland ? Wil dat jasje nog graag even passen voor ik een beslissing maak ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:06

Lante schreef:
Deze heb ik, een rijjas van Esperado; sportief kort maar toch ook nog wel chique. Hij zit ook super en is machine wasbaar. :) Je kunt ze ook zelf samenstellen.

Mooi is ie he? <3 Ik heb deze ook. Moet echt zeggen dat hij heerlijk zit en echt een stuk minder warm is dan een goedkoop jasje!
Overigens vind ik de eerste foto uit dit topic ook errug mooi en sportief.
Verder was ik eigenlijk op zoek naar dat jasje met die rits. Wist ook niet dat dat niet mocht. Stalgenootje van mij rijdt er mee en het leek me ideaal. Overigens spring ik altijd met BP, dus niemand die het ziet. Lijkt me een stuk fijner zitten dan die stomme knopen in mn buik! Ik ga dus toch lekker eigenwijs doen en kijken wat ie kost :P

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:10

TS vindt de spooks ook heel mooi, mooier dan die va pikeur :j

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:13

Loetie84 schreef:
Lante schreef:

Mooi is ie he? <3 Ik heb deze ook. Moet echt zeggen dat hij heerlijk zit en echt een stuk minder warm is dan een goedkoop jasje!
Overigens vind ik de eerste foto uit dit topic ook errug mooi en sportief.
Verder was ik eigenlijk op zoek naar dat jasje met die rits. Wist ook niet dat dat niet mocht. Stalgenootje van mij rijdt er mee en het leek me ideaal. Overigens spring ik altijd met BP, dus niemand die het ziet. Lijkt me een stuk fijner zitten dan die stomme knopen in mn buik! Ik ga dus toch lekker eigenwijs doen en kijken wat ie kost :P

Ik vind hem op de foto minder mooi dan wanneer hij gedragen wordt trouwens. Misschien kun je er i.p.v. knopen een rits in laten zetten door een handige naaister? Hij draagt heel erg fijn inderdaad, top jasje!

boumanrsp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:17

Kingsland dressage lijn is ook super mooi. Maar wel iets duurder dan je aangaf:
Afbeelding

En de Sloan van Kingsland valt wel binnen je budget:
Zit super lekker door de dunne shoftshell en is erg mooi en sportief:
Afbeelding

KikixH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:20

ik vind de animo jasjes ook wel erg mooi, ze sluiten strak aan maar zijn wel duur...
Afbeelding

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:26

@Lante: De Esperado is mijn dressuurjasje en dus zijn de knopen daar op geen probleem. Overigens vind ik het ook een iets te duur jasje om aan te gaan prutsen := Voor het springen was ik op zoek naar iets anders. Een 'gewoon' klassiek jasje zit standaard erg lelijk onder een BP, terwijl die robby's meer op een vest lijkt en me dus ook mooier en fijner lijkt zitten.