Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

danique115 schreef:ik heb een jasje laten maken van coutoure hippique via koole ruitersport.
was 450 euro
maar wel helemaal zoals je het zelf wilt en kwalitaitief ook supergoed.
ANightAway schreef:danique115 schreef:ik heb een jasje laten maken van coutoure hippique via koole ruitersport.
was 450 euro
maar wel helemaal zoals je het zelf wilt en kwalitaitief ook supergoed.
Maken ze van Couture Hippique ook sportievere jasjes ?
En moet ik dan langsgaan bij Koole Ruitersport om het jasje te laten maken ?

danique115 schreef:Ja, je kan kiezen wat je wilt.
ik heb een korter jasje en van softshell achtige stof.
maar je kan hem zo sprotief maken als je zelf wilt. aangezien ik zelf ook meer van het sportiefe hou heb ik er ook voor gekozen.
zat eerst ook met dat spooks jasje in mijn hoofd maar toch maar voor dit gekozen.
je hoeft niet perse meteen langs te gaan, je kan ook eerst even bellen. Maar als je langs gaat nemen hun meteen je maten enzo op.
Alleen als het bij je in de buurt is, is langsgaan wel het makkelijkst en snelst denk ik.
ANightAway schreef:danique115 schreef:Ja, je kan kiezen wat je wilt.
ik heb een korter jasje en van softshell achtige stof.
maar je kan hem zo sprotief maken als je zelf wilt. aangezien ik zelf ook meer van het sportiefe hou heb ik er ook voor gekozen.
zat eerst ook met dat spooks jasje in mijn hoofd maar toch maar voor dit gekozen.
je hoeft niet perse meteen langs te gaan, je kan ook eerst even bellen. Maar als je langs gaat nemen hun meteen je maten enzo op.
Alleen als het bij je in de buurt is, is langsgaan wel het makkelijkst en snelst denk ik.
Helaas ligt Koole Ruitersport niet bepaald bij mij om de hoek... Maar langsgaan lijkt mij ook inderdaad het handigste, dan trek ik er wel een keer een dagje voor uit.

Lante schreef:Deze heb ik, een rijjas van Esperado; sportief kort maar toch ook nog wel chique. Hij zit ook super en is machine wasbaar.Je kunt ze ook zelf samenstellen.
Ik heb deze ook. Moet echt zeggen dat hij heerlijk zit en echt een stuk minder warm is dan een goedkoop jasje!
Loetie84 schreef:Lante schreef:Deze heb ik, een rijjas van Esperado; sportief kort maar toch ook nog wel chique. Hij zit ook super en is machine wasbaar.Je kunt ze ook zelf samenstellen.
Mooi is ie he?Ik heb deze ook. Moet echt zeggen dat hij heerlijk zit en echt een stuk minder warm is dan een goedkoop jasje!
Overigens vind ik de eerste foto uit dit topic ook errug mooi en sportief.
Verder was ik eigenlijk op zoek naar dat jasje met die rits. Wist ook niet dat dat niet mocht. Stalgenootje van mij rijdt er mee en het leek me ideaal. Overigens spring ik altijd met BP, dus niemand die het ziet. Lijkt me een stuk fijner zitten dan die stomme knopen in mn buik! Ik ga dus toch lekker eigenwijs doen en kijken wat ie kost
Voor het springen was ik op zoek naar iets anders. Een 'gewoon' klassiek jasje zit standaard erg lelijk onder een BP, terwijl die robby's meer op een vest lijkt en me dus ook mooier en fijner lijkt zitten.