Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Kelly_Taco schreef:Afgroeten met een paard met het bit tussen de kiezen ging helaas niet lukken
Voor de volgende keer: je hoeft niet daadwerkelijk halt te houden op AC, hand los en knikken is genoeg. Scheelt iig die verliespunten.
Relaxed schreef:Idd, 106:3. Een combinatie die wegens uitsluiting de ring moet verlaten, krijgt 2 verliespunten, met uitzondering in geval van:
- kreupelheid van het paard
- vrijwillige verlating van de ring
- (vrijwillige) verlating ten gevolge van breuk in onderdelen van het harnachement
- ernstige blessure.
- wanneer bij het paard bloed in de mond wordt geconstateerd zonder dat dit het gevolg is van wreedheid
- wanneer het jurylid bij gevaarlijke situaties besluit tot uitsluiting.
Dit dient duidelijk door het jurylid op het protocol te worden vermeld.
Kelly_Taco schreef:daffodil schreef:Jammer inderdaad maar volgende keer toch gewoon het groetgebaar maken naar de jury. Dit is best zonde namelijk maar goed als jury kun je hier dan ook weinig mee.
Ik heb daar niet eens aan gedacht maar zal dit de volgende keer denk ook niet doen.
Wil het gewoon al rijdend oplossen en was daardoor ook erg blij dat de jury me gewoon door heeft laten rijden.
Communicatiefoutje kan gebeuren dus ik vind de verliespunten niet erg.
Als ik we nou echt een slechte proef hadden gereden en daar verlies voor hadden gekregen had ik het erg gevonden.
Al zou dat niet eens zijn om het verlies maar meer om de slecht gereden proef

Urielle schreef:Hoezo hoeft dat niet? Er wordt toch halthouden en groeten gevraagd?Voor de volgende keer: je hoeft niet daadwerkelijk halt te houden op AC, hand los en knikken is genoeg. Scheelt iig die verliespunten.
Raiza schreef:Urielle schreef:Hoezo hoeft dat niet? Er wordt toch halthouden en groeten gevraagd?Voor de volgende keer: je hoeft niet daadwerkelijk halt te houden op AC, hand los en knikken is genoeg. Scheelt iig die verliespunten.
Als je niet halthoudt, heb je wellicht geen verliespunt, maar wel een dikke onvoldoende op dat onderdeel
Raiza schreef:Hoezo hoeft dat niet? Er wordt toch halthouden en groeten gevraagd?
Als je niet halthoudt, heb je wellicht geen verliespunt, maar wel een dikke onvoldoende op dat onderdeel
Balen dat je daardoor 2 verliespunten opgelopen hebt. Heel vervelend.