Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Remember schreef:Is dit niet gewoon een soort variant op met naald en draad vlechten? Want je zult het toch nog op een of andere manier vast moeten zetten?
(of een filmpje)
Ren altijd naar mijn moeder als er iets 'moet' met naald en draad
Ik wil nu wel eens echt mooie knotten maken...!
. Kan je je haar door je eigen haar heenhalen. Oke dat klinkt vaag. Wat de bedoeling is is dat je eerst een vlechtje maakt bij je paard/pony. Dan steek je een stukje van het stokje door de plek waar de vlecht begint. Dan doe je dat lusje om het vlechtje heen en als je nu het stokje aantrekt dan trek je het vlechtje onder zichzelf door en heb je een knotje. Zo kan je 'm ook netjes strak vastzetten
.
superlise schreef:Ik snap wat je bedoelt maar dat wordt echt mega lelijk (sorry voor diegene die het wel zo doen).
Want ten eerste krijg je nu gewoon 1x dubbelgeplakte vlechtjes met een lelijk elastiekje erom en het uiteinde dan aan de verkeerde kant uitsteekt en ten tweede als je lange manen heb zit er dus een gat in je knotje omdat het maar 1x wordt dubbel gevouwen.
Nee hoor ik blijf lekker met naald en draad in de weer, vind die elastiek knotjes vreselijk en het duurt nog even lang ook!