mijn pony is hem zelf iets te lang
Mindim schreef:Hoe is de hals dribbelkont, lang genoeg tot bovenaan of komt ie halverwege de hals.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dribbelkont schreef:mijn pony is 1.41 en niet heel lang in hals maar zit een flinke hals op.
mijn pony is hem zelf iets te lang
Mindim schreef:Hoe is de hals dribbelkont, lang genoeg tot bovenaan of komt ie halverwege de hals.

Mindim schreef:DonCamillo schreef:Rambo heeft toch geen bilriemen? Bij mij zat dat riempje dwars achter de billen altijd dik onder de mest. Meestal liet ik er dan ringen voor bilriemen aan zetten, dan kon dat gekke riempje of koordje er tenminste af.
Dan poept mijn paard erg netjesBij mij zit dat riempje nooit onder de mest.
Dribbelkont schreef:oho mindim
ik heb de borstsluiting wel laten vermaken
vondt de sluiting bij zoe niet mooi zitten en ging te laag hangen voor
heb een riempje voor extra opgezet zodat die hoger bleef zitten is het opgelost.
zoe is 1.40 met rambo deken van 1.75.
kan bij jou tinker anders wezen maar bij zoe zat ie voor niet mooi maar vondt het de deken verders waard om hem te laten vermaken

Heb wel vaak moeite met dekens. Vooral met de nekgedeeltes.Fred_Kroket schreef:Rambo Sweet itch, blijft superzitten ook met rollen en flinke bokpartijen enzo!
Mijn paard heeft em dag en nacht op, nu met deze regen natuurlijk niet maar met een regenbuitje is de deken ook heel snel weer droog! Kortom ik ben supertevreden (ik heb trouwens een behoorlijk brede Fries en hij zit echt super!)
Mindim schreef:Fred_Kroket schreef:Rambo Sweet itch, blijft superzitten ook met rollen en flinke bokpartijen enzo!
Mijn paard heeft em dag en nacht op, nu met deze regen natuurlijk niet maar met een regenbuitje is de deken ook heel snel weer droog! Kortom ik ben supertevreden (ik heb trouwens een behoorlijk brede Fries en hij zit echt super!)
Ik heb de RSIH tijdens deze regen ook op. Ik heb er een regenliner onder gekocht, blijf ie droog.
CK88 schreef:Ik heb na de bucas flop, nu de rambo protector gekocht en die krijg ik vandaag binnen. Heeft iemand ervaring met de regendeken die er aan de protector vast van maken? Is dit handig en niet te warm? Houd het een paard schoon voor concours?
http://www.paardendrogist.nl/product/11 ... 801/41438/