Hoezo kan een knotje niet? Ik heb altijd een knotje en had eerst (nu nog niet volgens mij) ook geen haar tot op m'n schouders. Als je een staartje kunt maken ben je al een heel eind. Doe je je staart door zo'n donut, frot je je overige haar een beetje over die rand, kralennetje er omheen en voor de stevigheid nog een witte of zwarte frouzel en voila. Ik weet niet of je stijl haar hebt of meer krullend, want stijl haar is nogal glad (heb ik gelukkig geen last van XD) maar als je dan een niet gladde Donut koopt dan blijft dat beter zitten. En als je dan een donut koopt in de kleur van je haar dan valt het ook niet zo op dat niet heel de donut bedekt is met haar. En anders eventueel nog vast zetten met een paar klipjes of schuifspeldjes. Bij mij werkt dit altijd gewoon perfect, ben nooit m'n knotje kwijt op wedstrijd oid.
Als ik wedstrijd heb laat ik mijn haar invlechten en daar een knot van laten maken. misschien is dat een idee?
Lilian034
Geplaatst: 21-06-12 23:38
moelly schreef:
Oké, bedankt voor de reacties!
Als zo'n donut niet wil, moet je gewoon een oude sok pakken daar de tenen uit knippen oprollen en je hebt een donut, maar dan niet zo'n belachelijk grote! misschien een tip voor de volgende keer. een sok glijd ook minder snel uit je haar!
Oké bedankt voor je reactie! Ik heb geen hekel aan een donut, maar aan een netje met zo'n belachelijk strikje Heb dinadag met een vlecht gereden, die bleef godzijdank zitten