Heee , deze pony lijkt heel veel op 1 van onze manege ! (Hippisch Centrum De Delft) in Assendelft . Bij ons heet die pony Liberty , het is ook een merrie & staat nog niet zo lang op onze manege. Ik moet volgende week vrijdag weer heen , dan zal ik een foto maken & kijken of ze geen aftekeningen heeft ! X
Tat_jana
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-13 14:03
Heel graag dankjewel de manege is hier vlkbij.. En er rijden wel veel mensen die ik ken die weten dat ik haar zoek dus de kans is denk ik klein maar hoor het graag van je Las ook van mn nichtje dat ze dit weekend op liberty gereden heeft en dat ze schrikkerig was en dat is onze arilla dus totaal niet..
Ook is ze denk ik niet geschikt voor de manege door haar telgang.
Ik denk helaas dat je gelijk hebt ... Ze is inderdaad heel schrikachtig ! Maar ze heeft geen 1 wit vlekje als't goed is ! Ik zal voor de zekerheid toch deze zondag nog eventjes een foto maken ! (Ben het deze vrijdag totaal vergeten ) Groetjes xx
Dat zijn een paar foto's van haar die ik al eerder had geplaatst Frozen. Ze stond een paar jaar terug bij ons op stal, maar is verkocht. Hier is ts al van op de hoogte