stevige stalschoenen, tips?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Re: stevige stalschoenen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 00:56

Wil je er alleen stalwerk mee doen of wil je er ook mee rijden?
Ik denk dat dat wel kan uitmaken in je keuze.

Werkschoenen, paardenschoenen of bv. kisten zijn opties. :)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 01:03

Anne. schreef:
Ik heb de Mountain Horse Rider Classic voor stalwerk :j Die dingen zijn oerdegelijk en hebben een verstevigde neus waarvan ik kan vertellen dat ie 'terugveert' op het moment dat je paard van je teen af gaat :P

[ Afbeelding ]

Hier sluit ik me bij aan! en ze zijn nog goed waterdicht ook....

Lindt2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 01:30

Ik heb ook al jaren schoenen van mountain horse. Ben er erg tevreden mee, en in de winter geen koude tenen. Ik rij ook met deze schoenen.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 16:22

Ik heb al zo'n 6 jaar berg/wandelschoenen van de Scapino. Lopen super, en ze zien er nog steeds goed uit. Ook zijn ze waterdicht en lekker stevig.

KimM1705

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 13:20

Ik heb even rond gekeken en gepast.. Als laatste toch nog maar even langs de scapino.
Ik trok daar de goedkope wandelschoenen aan (met het idee, dit is vast niks) en ze zaten super lekker!
beter dan andere die ik had gepast bij ruitersport winkel en de welkoop!
Top! Hoop dat ik er ook mee kan rijden :)
Zo, maar even uit proberen!!!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 13:25

KimM1705 schreef:
Ik heb even rond gekeken en gepast.. Als laatste toch nog maar even langs de scapino.
Ik trok daar de goedkope wandelschoenen aan (met het idee, dit is vast niks) en ze zaten super lekker!
beter dan andere die ik had gepast bij ruitersport winkel en de welkoop!
Top! Hoop dat ik er ook mee kan rijden :)
Zo, maar even uit proberen!!!

Ik koop al jaren de mountain peak van Scapino. Heerlijk, stevige, winter en zomer bestendige schoenen. Ik draag ze elke dag, ook met 30 graden mn voeten zijn graag goed beschermd. Je kan er ook mee rijden (doe ik ook). Dus als het dezelfde zijn dan heb je een goede koop gedaan en er heel veel plezier van!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:30

KimM1705 schreef:
Ik heb even rond gekeken en gepast.. Als laatste toch nog maar even langs de scapino. Ik trok daar de goedkope wandelschoenen aan (met het idee, dit is vast niks) en ze zaten super lekker! beter dan andere die ik had gepast bij ruitersport winkel en de welkoop! Top! Hoop dat ik er ook mee kan rijden :) Zo, maar even uit proberen!!!

Fijn hé! Ik loop al 6 jaar in weer en wind op die berg/wandelschoenen van de scapino! Niet kapot te krijgen die dingen :D

naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:35

Leedebee schreef:
Ik heb deze van Mountain Peak. Zelf vind ik de kwaliteit van de meeste "stal schoenen" bagger, dus koop ik gewone. Ze lopen heerlijk en ze zijn ook smal en stevig genoeg om mee te rijden.
Edit: ze zijn ook licht van gewicht ;)

[ Afbeelding ]

Ik heb ook altijd deze schoenen. Ze lopen heerlijk!! Na een jaar of 6 zijn ze echt op en ben ik echt aan vervanging toe... En kom ik altijd weer bij scapino terecht voor deze goedkope maar oh zo fijne schoen!

KimM1705

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 16:59

Ze zitten inderdaad super zeg!! nog niet mee gereden, maar gemest, gelongeerd en op de kar ermee. Heerlijk! Thanks voor alle tips!