Ik denk dat dat wel kan uitmaken in je keuze.
Werkschoenen, paardenschoenen of bv. kisten zijn opties.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anne. schreef:Ik heb de Mountain Horse Rider Classic voor stalwerkDie dingen zijn oerdegelijk en hebben een verstevigde neus waarvan ik kan vertellen dat ie 'terugveert' op het moment dat je paard van je teen af gaat
[ Afbeelding ]

KimM1705 schreef:Ik heb even rond gekeken en gepast.. Als laatste toch nog maar even langs de scapino.
Ik trok daar de goedkope wandelschoenen aan (met het idee, dit is vast niks) en ze zaten super lekker!
beter dan andere die ik had gepast bij ruitersport winkel en de welkoop!
Top! Hoop dat ik er ook mee kan rijden
Zo, maar even uit proberen!!!
KimM1705 schreef:Ik heb even rond gekeken en gepast.. Als laatste toch nog maar even langs de scapino. Ik trok daar de goedkope wandelschoenen aan (met het idee, dit is vast niks) en ze zaten super lekker! beter dan andere die ik had gepast bij ruitersport winkel en de welkoop! Top! Hoop dat ik er ook mee kan rijdenZo, maar even uit proberen!!!
Leedebee schreef:Ik heb deze van Mountain Peak. Zelf vind ik de kwaliteit van de meeste "stal schoenen" bagger, dus koop ik gewone. Ze lopen heerlijk en ze zijn ook smal en stevig genoeg om mee te rijden.
Edit: ze zijn ook licht van gewicht
[ Afbeelding ]