Kwaliteit HV polo kleding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kisangel

Re: Kwaliteit HV polo kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 13:31

Ik heb er 2 rijbroeken van gehad en de ene bleef echt niet mooi en lubberde heel erg uit bij je liezen. de andere heb ik misschien 3x aan gehad toen hij op allerlei plekken scheurde en dan niet op plekken die je logisch zou vinden dus ik neem geen hv polo meer. Een meisje op stal had precies dezelfde rijbroek en had dus hetzelfde probleem.

parelxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 13:59

Dat is zonde van die broeken. Ik had ook broeken ervan met full seat, deze werden wel sneller kaal, maar hebben het toch ruim een jaar volgehouden.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 14:06

Ik heb er een bodywarmer en t-shirt van. Ook na veel wassen blijven ze heel mooi. Ik ben tevreden.
Zadeldekjes blijven ook heel mooi.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 14:22

Ik heb alleen maar HV Polo rijbroeken en ik doe er echt al heel lang mee :=
Ik gok gauw zo rond de 7 jaar waarvan ik 2 jaar een eigen paard heb. Daarvoor vz paarden die ik 4 x per week reed. Mijn bruine rijbroek begint nu wat te slijten, maar ach, mag het :D
Onlangs (5 jaar geleden) een nieuwe grijze en die ziet er echt nog als nieuw uit ondanks dagelijks gebruik.
Ik wil nu mijn bruine vervangen maar dat wordt ook absoluut weer een HV polo :j

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 15:46

Ik ben compleet verzot op de rijbroeken van Hv polo, ik wil niets anders meer. Polo's vind ik minder. Ik heb een jas die ook mooi blijft. Maar zomerjas dus niet heel warm.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 18:55

grappig. Ik heb 2 rijbroeken van HV Polo ( toevallig gekocht, omdat ze in de aanbieding waren en écht goedkoop), en bij de ene waren na 1 keer rijden alle stiksels bij de knie al los ( tuurlijk kun je dat repareren, maar vind t raar) en bij de 2e gaat de stof echt gigantisch pillen aan de binnenkant van mn been. En heb die broek pas n paar weken . Ben heel blij, dat ik niet de volle prijs voor die broeken heb betaald.
Ik koop er geen kleding meer van. betaal liever voor n degelijk merk zoals Pikeur of Eurostar.

Timster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:01

Mijn polo is na 4 jaar nog steeds niet verkleurd of veranderd van pasvorm. Mijn 4 jarige dekje is inmiddels wel wat lichter geworden maar die is ook wel +/- 30x gewassen. Ik vind de springdekjes echt ontzettend fijn en ze staan erg leuk. Inmiddels in bezit van een collectie HV polo springdekjes :')

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:03

de dekjes zien er wel mooi uit, ja.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:33

Ik weet niet wat jullie doen met de polo's maar die van mij waren na 4 jaar dragen nog steeds zo mooi dat ze bij een ander meisje nu de 2e ronde in gaan! Ook een hele fijne winterjas van HV polo. Stiekem zijn al mij paardenjassen er van :')

Versace2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 16:25

kisangel schreef:
Ik heb er 2 rijbroeken van gehad en de ene bleef echt niet mooi en lubberde heel erg uit bij je liezen. de andere heb ik misschien 3x aan gehad toen hij op allerlei plekken scheurde en dan niet op plekken die je logisch zou vinden dus ik neem geen hv polo meer. Een meisje op stal had precies dezelfde rijbroek en had dus hetzelfde probleem.

Wlke rijbroek had je? Toevallig deze?
Nieuwe broek heeft in de kast gelegen. Ik rij momenteel niet. 1 x aangehad afgelopen zondag in de auto en 2 scheuren. Tweede broek, zelfde probleem. Hallo HV POLO, wat is dit voor kwaliteit?
Voor de sokken geldt hetzelde. Na een paar x dragen vallen de gaten erin. Nu heb ik nog geen merk gevonden die wel goede sokken levert maar dit van HV POLO slaat alles.

**Vraag me toch echt af wat voor het fout het is als het geen productiefout is. Gebruikersfout? Na 1 x dragen??**
REACTIE van HV POLO op mijn klacht: Wij vinden het zo bij u overkomt. Als het een productiefout was geweest hadden wij dit zonder meer voor u vergoed. Uit de foto’s blijkt echter dat het niet om een productiefout gaat. Dit wordt ook bevestigd door het feit dat wij vanaf het collectiejaar 2012 geen enkele vergelijkbare klacht op deze broek hebben ontvangen.

Het staat u uiteraard vrij om social media te gebruiken. Wij blijven bij ons standpunt over deze beslissing.

Met vriendelijke groet,

Kim van Zwet

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 16:44

bovenstaande rijbroek heb ik ook, tevreden, alleen de knoopjes op de broekzakken lieten gauw los

voor de rest zeer tevreden over HV Polo. Zowel de polo's als de rijbroeken, jassen, dekjes, peesjes, noem maar op. Ik ben fan

Knackebrod

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 20:10

Hier ook zeer tevreden met de HV polo broeken! <3
Ik draag ze bijna dagelijks en gaan al een jaar of 3-4 mee. En nog steeds netjes. Geen gaten, lubberingen of slijtplekken.

Ook de jassen van hv polo vind ik superfijn! Prettige pasvorm, warm en blijven mooi ook na wasbeurten.

Spoiler:
Misschien wel netjes om de naam uit het bericht te halen :x

kevinclp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:52

Het lijkt me dat kwaliteit verbetert is. Anders zouden ze niet meer bestaan