kisangel schreef:Ik heb er 2 rijbroeken van gehad en de ene bleef echt niet mooi en lubberde heel erg uit bij je liezen. de andere heb ik misschien 3x aan gehad toen hij op allerlei plekken scheurde en dan niet op plekken die je logisch zou vinden dus ik neem geen hv polo meer. Een meisje op stal had precies dezelfde rijbroek en had dus hetzelfde probleem.
Wlke rijbroek had je? Toevallig deze?
Nieuwe broek heeft in de kast gelegen. Ik rij momenteel niet. 1 x aangehad afgelopen zondag in de auto en 2 scheuren. Tweede broek, zelfde probleem. Hallo HV POLO, wat is dit voor kwaliteit?
Voor de sokken geldt hetzelde. Na een paar x dragen vallen de gaten erin. Nu heb ik nog geen merk gevonden die wel goede sokken levert maar dit van HV POLO slaat alles.
**Vraag me toch echt af wat voor het fout het is als het geen productiefout is. Gebruikersfout? Na 1 x dragen??**
REACTIE van HV POLO op mijn klacht: Wij vinden het zo bij u overkomt. Als het een productiefout was geweest hadden wij dit zonder meer voor u vergoed. Uit de foto’s blijkt echter dat het niet om een productiefout gaat. Dit wordt ook bevestigd door het feit dat wij vanaf het collectiejaar 2012 geen enkele vergelijkbare klacht op deze broek hebben ontvangen.
Het staat u uiteraard vrij om social media te gebruiken. Wij blijven bij ons standpunt over deze beslissing.
Met vriendelijke groet,
Kim van Zwet