Ik ben nog steeds bezig met mijn jasje.Heb eindelijk de goede stof gevonden voor mijn manchette! Helemaal blij mee

maar nu eerst even mijn examen en daarna ga ik weer lekker knutselen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben nog steeds bezig met mijn jasje.

Vind t mooi bij elkaar staan
Niet te veel veranderd maar ik zag toevallig een meisje met dezelfde cap en een heel zwart jasje en dat was toch minder een geheel.
Bij de zadelrubrieken rijd ik ook niet met een wit chabrak maar met een zadelvormige zwarte en dan valt een wit randje denk ik ook uit de toon. Dus bedankt voor de tips!

Zit zo te prutsen met mouwen aanzetten, en door examens onwijs druk dus binnenkort maar even een masterclass mouwen aanzetten door oma
_Jessie schreef:Mooi combi is dat! Bruin met offwhite!
Ik heb hetzelfde hoor! Mijn tante is ook coupeuse dus zij legt me uit en ik doe het zelf maar ook ik heb het zo druk met examens dat het er even niet van komt
Heb de stof al zo lang liggen maar komt er gewoon niet van... Of misschien toch cognac?
) en ik moet volgende week vrijdag ochtend alles besteld hebben zodat ik het allemaal in passepartouts plakken en dan 9 juni inleveren dus ik ben nog wel even zoet (daarnaast werk ik namelijk gewoon 40 uur
)
tegen woordig zijn de eisen 1: moet revers en knopen hebben 2: type colbert en 3:zit valk geheel of gedeeltelijk bedekt

Quir schreef:Ik weet dat je in Nederland in alle kleuren mag startten, heb zelf ook in grijs gestart. Alleen start ik niet meer in Nederland en ik weet nog niet wat de kleur eisen daar zijn. Moet ik dus nog even uitzoeken.
Alleen verwacht dat het dus gewoon zwart/wit moet worden.