Ilse_123 schreef:Annemuts schreef:Als je nog geen geschikte opstapplek hebt gevonden, zou je eens kunnen bellen naar Pensionstal en kampeerboerderij camping "De Zandkant" of je daar misschien je trailer mag zetten (http://www.zandkant.nl). Dit ligt aan de Oude Bosschebaan iets voorbij de Rustende Jager. Dan kun je na ongeveer 100 m langs de Oude Bosschebaan (vrijwel geen verkeer, en je kunt langs het fietspad) direct het bos in. Hier komen vrijwel geen wandelaars omdat het daarvoor net te ver bij de Rustende Jager vandaan is, en zit je direct in het bos. Ruiterpaden genoeg, fijn om op te rijden (niet te mul). Ik heb een jaartje daar gestaan met mijn paard, heel veel buitenritten gemaakt en maar een handjevol mensen tegengekomen op al die ritten. En mocht je toch de drukte op willen zoeken dan ben je daar ook in no-time.
daar ben ik ook vaak geweest, recht tegenover de camping ligt een pad dat na 100 meter in het bos uitkomt, waar inderdaad geen hond komt.
Wat je ook kan doen is parkeren bij Hoef ten Halve, dat is een onverharde baan in Helvoirt/Cromvoirt, vlakbij duinoord en de asperge velden, daar kan je gewoon je trailer langs de weg zetten en direct het bos in.
Als je de goede paden uitkiest kom je geen duin of brede paden tegen.
Dat laatste is wel de richting waaraan ik zelf zit te denken, is voor mij het dichtste bij namelijk. Mooi weer komend weekend, dus ga met de hond wel eens even verkennen
.
.