Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
s6801881 schreef:Als je alle stangen uit de trailer kan halen kan hij gewoon los hoor. Zolang hij zich niet kan vastwerken en het zeiltje vast zit zullen er geen gekke dingen gebeuren. Een paard is niet van suiker, als jij voorzichtig rijdt kan het paard zijn evenwicht wel bewaren
Matheno schreef:Ik had mijn mini's ook gewoon los in de trailer toen ik ze op kwam halen.
Kuilvoer los in de trailer op de grond gelegd, 2 uur onderweg geweest en helemaal geen problemen gehad.
Evelli schreef:s6801881 schreef:Als je alle stangen uit de trailer kan halen kan hij gewoon los hoor. Zolang hij zich niet kan vastwerken en het zeiltje vast zit zullen er geen gekke dingen gebeuren. Een paard is niet van suiker, als jij voorzichtig rijdt kan het paard zijn evenwicht wel bewaren
Stangen zitten niet voor niets in de trailer! Die kan je er dus niet klakkeloos uithalen.
Die stangen zorgen voor stabiliteit van de wanden.
Als je ze er allemaal uithaald en de pony valt tegen de wand met een vaartje, kan je zo maar eens héél veel ellende hebben!
Daarnaast, als een achterstang en tussenschot zo noodzakelijk zijn voor de stabiliteit, waarom kunnen die dan in vrijwel alle trainers worden losgemaakt?
eleni_vdh schreef:Matheno schreef:Ik had mijn mini's ook gewoon los in de trailer toen ik ze op kwam halen.
Kuilvoer los in de trailer op de grond gelegd, 2 uur onderweg geweest en helemaal geen problemen gehad.
toen ik die van mij ophaalde atond die los in een 1.5 paards trailer en die stond ook los en besloot eruit proberen te springen tijdens het rijden. hij had zn voor benen al door het zijltje. dus ik zou vast zetten of erbij blijven. ik ben er bij gebleven.
Evelli schreef:s6801881 schreef:Als je alle stangen uit de trailer kan halen kan hij gewoon los hoor. Zolang hij zich niet kan vastwerken en het zeiltje vast zit zullen er geen gekke dingen gebeuren. Een paard is niet van suiker, als jij voorzichtig rijdt kan het paard zijn evenwicht wel bewaren
Stangen zitten niet voor niets in de trailer! Die kan je er dus niet klakkeloos uithalen.
Die stangen zorgen voor stabiliteit van de wanden.
Als je ze er allemaal uithaald en de pony valt tegen de wand met een vaartje, kan je zo maar eens héél veel ellende hebben!
dan kunnen ze gewoon draaien als ze dat willen, zonder in de knoop te komen