. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
Maeve schreef:Zo heb ik ook eens op 3 hyperactieve honden en zo'n 15 paardjes gepast met een vriendin van me, volgens mij een week. Resultaat: een huis te smérig om in te zijn, onopgevoede honden, losgebroken paarden door ondeugdelijke omheining, lege keuken (oja, afgezien van de etensresten van afgelopen maand) en een afgekauwde schoen en -tas door die leuke hondjes. Mensen kwamen zonder het te melden een dag eerder thuis toen ik weg was waardoor halsoverkop mijn ouders op konden draven om mijn spullen op te halen. Een bedankje kon er niet af, laat staan een vergoeding, niet eens een sórry voor die afgekauwde spullen, alleen maar een mail terug van ''kom maar op, je staat niet in je recht'' en dat ze het maar een rare gang van zaken van ons vonden en dat ze in het vervolg wel op pasten wie ze in hun huis lieten.
Nee, dat was voor mij eens en nooit weer.
) is alles hartstikke goed gegaan en zijn we erg blij met deze oppas. Pony's zijn super verzorgd en er stond zelfs een taart klaar bij thuiskomst.
bello2005 schreef:Maeve schreef:Zo heb ik ook eens op 3 hyperactieve honden en zo'n 15 paardjes gepast met een vriendin van me, volgens mij een week. Resultaat: een huis te smérig om in te zijn, onopgevoede honden, losgebroken paarden door ondeugdelijke omheining, lege keuken (oja, afgezien van de etensresten van afgelopen maand) en een afgekauwde schoen en -tas door die leuke hondjes. Mensen kwamen zonder het te melden een dag eerder thuis toen ik weg was waardoor halsoverkop mijn ouders op konden draven om mijn spullen op te halen. Een bedankje kon er niet af, laat staan een vergoeding, niet eens een sórry voor die afgekauwde spullen, alleen maar een mail terug van ''kom maar op, je staat niet in je recht'' en dat ze het maar een rare gang van zaken van ons vonden en dat ze in het vervolg wel op pasten wie ze in hun huis lieten.
Nee, dat was voor mij eens en nooit weer.
het is altijd handig om van te voren eens een 'kijkje' te komen nemen.
wat de bedoeling is, en wat voor vergoeding er tegenover staat ?
misschien wel een beetje dom van je om dit niet eerst goed te bespreken etc.
maar dat is gewoon een les voor de volgende.
) gepast, die had welgeteld één kat haha, dus een grote zorg was het niet, maar wel heerlijk om als student een heel huis te hebben in de zomer. In dit huis is zelfs 2 keer de schoonmaakster geweest toen wij er waren, super luxe dus! We hebben het huis netjes achtergelaten met een bos bloemen en een "welkom thuis" kaart, vonden ze erg leuk.

)
.
Ik zit momenteel in Amerika en ik had ook de volledige verantwoordelijkheid een aantal weken over een gehele stal met toen 14 paarden op stal ofzo? en 7 katten
. lijkt me leuk om dat ook in NL voort te zetten
een vergoeding zou niet noodzakelijk zijn, maar wel dat er genoeg eten is voor die dagen