Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ook gewoon om al die klachten voor te zijn! En natuurlijk in de zomer zodra en trektochten weer begonnen zijn, zijn het altijd dezelfde mensen die komen zeuren
).Ffortuna schreef:Ach, je hebt hetzelfde gezeik over katten die poepen in het openbaar (wat ik overigens wel mooi vind is dat mensen die hier verkondigen paardenpoep op de weg niet irritant te vinden, zich wel ergeren aan kattenpoep).
Ik vind dat je het als ruiter moet opbrengen om even af te stappen en de paardenpoep in de berm te schoppen, zodat mensen er geen last van hebben. Als je niet kan afstappen (of omdat je dat niet doet omdat je dan niet meer kan opstappen) vind ik dat je niks te zoeken hebt buiten de bak op eigen terrein. Simpel zat. Dan ga je eerst maar trainen met opstappen.
HorseTopShop schreef:benangelique schreef:En anders gewoon een poepzak om, is je paard zo aan gewend en je bent in 1 klap van al het gezeur af
En die bind je aan de staart vast ofzo?
Ffortuna schreef:Hoeft niet hoor, dan neem je iemand mee die dat voor je kan doen. Is best simpel.
gohya schreef:@Ffortuna
Mensen die klagen over katten die poepen in het openbaar?
Een kat graaft netjes een kuiltje,doet zijn behoefte en gooit het kuiltje weer netjes dicht.
Ik snap dus niet waarom mensen ook over kattenpoep klagen?