Je moet niet overdrijven hoor, meneer of mevrouw ikke.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
singasong schreef:Kijk aub goed uit waar je je 2e hands trailer koopt! Ik heb vorig jaar een 2e handse Henra Amazone trailer gekocht via MP bij ene mevr. ***. Deze trailer was 1 maand voordat ik hem kocht bij de Witte Smid helemaal goedgekeurd (op de banden na) en werd met een Bovag rapport geleverd. In de adv. op MP stond dan ook dat dit een trailer was zonder verborgen gebreken.
Na aankoop bleek dat de wanden dusdanig verrot waren dat deze helemaal niet goedgekeurd zou mogen worden. Dit bleek ook na een 2e Focwa keuring die wij zelf hebben laten doen. Ook de bodem was op een dusdanige wijze gerepareerd (door de Witte Smid) die eigenlijk niet door de beugel kon.
Wij hebben de verkoper er mee geconfronteerd en die bleef beweren dat dit een trailer was zonder gebreken en dat er niets mis was met de wanden.
De Witte Smid er mee geconfronteerd en die kende de trailer (vanwege onderhoud en reparatie bodem) en wisten ook dat de wanden verrot waren maar hadden geen idee hoe er een goedgekeurd Bovagrapport bij geleverd kon worden met hun stempel en handtekening. Zij vertelde ook dat mevr. *** op de hoogte was van de verrotte wanden.
Bovag er mee geconfronteerd en die konden niets doen omdat wij geen lid waren.
Inmiddels zijn de wanden vervangen voor nieuwe en heeft de trailer nieuwe banden en kopen wij nooit meer een 2e hands trailer!
omdat wij willen dat jullie veiliger gaan rijden.......en dan moeten jullie dit soort praktijken juist NIET meemaken, helaas werken kennelijk niet alle BOVAG erkende trailer bedrijven even secuur en dat is een heel kwalijke constatering
zo kunnen ze zelf zien hoe het in de praktijk gaat en vallen de bedrijven die het allemaal niet zo nauw nemen gauw door de mand!!!Rianna schreef:Okay na lang overwegen is het voor mij goedkoper om toch een 2-hands trailertje aan te schaffen.
nu heb ik hier geen verstand van en weet niet zo goed waar ik op moet letten.
Wie kan mij dus vertellen waar je echt naar moet kijken?
En moet een trailer ook jaarlijks apk gekeurd worden?
Moet deze apart verzekerd worden?
Graag ontvang ik zoveel mogelijk do's and dont's.

of koopt juist een trailer die veilig is!!! gap schreef:Rianna schreef:Okay na lang overwegen is het voor mij goedkoper om toch een 2-hands trailertje aan te schaffen.
nu heb ik hier geen verstand van en weet niet zo goed waar ik op moet letten.
Wie kan mij dus vertellen waar je echt naar moet kijken?
En moet een trailer ook jaarlijks apk gekeurd worden?
Moet deze apart verzekerd worden?
Graag ontvang ik zoveel mogelijk do's and dont's.
Als je ergens een trailer hebt gevonden (wij verkopen ook nieuw en 2e hands) dan mag je bij ons altijd gratis een aankoopkeuring komen doen!!!
Stel dat je een trailer vind en je weet niet goed waar je naar moet kijken of je hebt twijfels bij het bedrijf waar je hem hebt zien staan, kom dan gewoon bij ons langs met de trailer, we doen dit kosteloos, zodat jij zeker weet dat je trailer is zoals mensen zeggen of voorspiegelen, dit geld voor alle bokkers overigens
Dit doen we erg vaak voor klanten en het werkt ten alle tijden positief uit, jij koopt geen kat in de zakof koopt juist een trailer die veilig is!!!
gap schreef:Als je ergens een trailer hebt gevonden (wij verkopen ook nieuw en 2e hands) dan mag je bij ons altijd gratis een aankoopkeuring komen doen!!!
Stel dat je een trailer vind en je weet niet goed waar je naar moet kijken of je hebt twijfels bij het bedrijf waar je hem hebt zien staan, kom dan gewoon bij ons langs met de trailer, we doen dit kosteloos, zodat jij zeker weet dat je trailer is zoals mensen zeggen of voorspiegelen, dit geld voor alle bokkers overigens
Dit doen we erg vaak voor klanten en het werkt ten alle tijden positief uit, jij koopt geen kat in de zakof koopt juist een trailer die veilig is!!!
Citaat:Als je ergens een trailer hebt gevonden (wij verkopen ook nieuw en 2e hands) dan mag je bij ons altijd gratis een aankoopkeuring komen doen!!!
Citaat:Wauw dit vind ik een super service!! Waar zitten jullie precies ?
En vanaf welke prijsklasse gaan jullie 2ehands trailers?
kan slecht tegen onrecht, dus ja als we jullie kunnen helpen dan doen we dat
Ladygiroc schreef:gap schreef:Als je ergens een trailer hebt gevonden (wij verkopen ook nieuw en 2e hands) dan mag je bij ons altijd gratis een aankoopkeuring komen doen!!!
Zonde dat er geen 'respect' knop op bokt zit. Vind het echt top dat jullie dit kostenloos willen doen!
gap schreef:Citaat:Als je ergens een trailer hebt gevonden (wij verkopen ook nieuw en 2e hands) dan mag je bij ons altijd gratis een aankoopkeuring komen doen!!!
Citaat:Wauw dit vind ik een super service!! Waar zitten jullie precies ?
En vanaf welke prijsklasse gaan jullie 2ehands trailers?
Wij zitten in Goudriaan, een dorp in de buurt van Gorinchem, ong 15 min boven Utrecht en 15 min vanaf Dordrecht en vlakbij Schoonhoven/Gouda
We hebben soms al trailers staan vanaf 850 euro, dan is het niet moeders mooiste maar heeft het wel harde wanden een goede vloer en een BOVAG onderhoudsbeurt gehad, onze werkwijze
is geen trailer verkopen zonder die BOVAGbeurt, zodat je daadwerkelijk veilig op weg kan![]()
En ja ....service staat ERG hoog bij ons, en dat kun je terug zien in het gastenboek van onze website![]()
We zijn zelf een fanatiek paardengezin, weten dus wat die dieren voor mensen kunnen betekenen, en zoals het bij ons gaat, je rijd met 2 pony's en daarbij kinderen in de auto, ik moet er niet aan denken dat er dan iets zou gebeuren, wat ik had kunnen voorkomen ( ik kan natuurlijk niet alles voorkomen) maar er wel zo veilig mogelijk mee omgaan,en dat willen we dus ook voor de mensen om ons heen![]()
Ik kan van deze verhalen echt laaiend wordenkan slecht tegen onrecht, dus ja als we jullie kunnen helpen dan doen we dat

Pattyy_ schreef:hmm ik zelf woon in Oss, niet echt om de hoek bij Goudriaan maar ga morgen voor een trailer kijken en zit er serieus aan te denken om het onderhoud ook bij Gap te laten doen
helaas is het net iets te ver rijden anders had ik morgen meteen even langsgekomen voor een aankoopkeuring
we zijn op zaterdag tot 16u open en mocht je daarna terecht willen dan kun je altijd even overleggen