Wat vinden jullie van de Horka broeken ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 08:59

rocymax schreef:
Ik heb 15(!) jaar terug 2 horkabroeken gekocht , die nu begrijpelijkerwijze na heel veel dragen en wassen áf zijn. Ik heb ze altijd heerlijk vinden zitten, al zijn er nu veel meer nieuwere stofjes, toen was het nog een soort ribbeltjesachtig iets. Met plezier gedragen!!

Geloof dat ik dezelfde heb. Heb er ook 1.
Weet niet hoelang ik die al heb, maar zo lang ik me kan herrineren. Al minstens 10 jaar.
En nog steeds super goed en zit lekker.
Alleen de stoffen kniestukjes laten weleens los, maar dat kan je mooi weer zelf vast zetten.

xBeauuu

Re: Wat vinden jullie van de Horka broeken ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 11:29

Ik een witte ervan gehad , en ik was er heel erg blij mee. Ik vind ze heel erg lekker zitten.

vurt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:11

Het ziet er wel gelikt uit. Ik vind sowieso de laatste tijd de paardenmode erg mooi.

Joshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:53

Vind ze erg fijn! :)

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:17

Ik heb jaren gereden met een Horka hipster. Zit heerlijk en blijft ook lang mooi!

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:11

Ik heb de laatste paar jaren alleen maar Horka gehad en ben er eerlijk gezegd super tevreden over.
Van effen tot ruitjes, en zoveel maten en modellen *\o/* van Horka word ik blij.
Soms verschild de pasvorm wel, ik had 3 broeken besteld, zelfde model en maat alleen andere kleur.
Maar 2 paste goed die andere was veeeeel te klein en te strak ;( dat is wel het jammere soms waar ik tegen aanloop.

Edit: spelfout
Laatst bijgewerkt door NienSCHaap op 10-07-12 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

MRV_2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:35

Ik vind het erg fijne rijbroeken! Ik heb lange benen en Horka heeft voor mij de juiste lengte. Verder ben ik ook tevreden over de kwaliteit. Ik heb er twee gehad en deze gingen wel een aantal jaartjes mee!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:36

De horka rijbroeken met de ribbeltjes daar heb ik er ook nog 1 van :)
Die blijft goed zitten, jammer dat die eigenlijk nergens meer te krijgen zijn!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 20:04

Bedoel de ribbroek? Want die is er weer hoor!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:25

Heb er laatst een gekocht, maar ben er niet heel enthousiast over. Op zich zit de broek fijn, de stof is ook fijn, alleen de sterkte van de naden/stiksels laat te wensen over. Het kruis is al open gescheurd en de naden/stiksels bij de kniestukken laten al los. En dat terwijl ik de broek max 3 keer aan gehad heb en hij echt niet te klein is. Geen idee wat voor model dat was trouwens, lijkt op de onderste foto, maar dan in een vreemd soort donkerbruin/groen.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:26

ik heb ook een horka gehad.
echt hele fijne broeken! :):)

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:27

Ik heb één horka broek! vind hem wel fijn, lekker flexibel en elastisch! alleen 1 nadeel, er zit een gat in mijn zak.. dus er zakt nog wel eens een telefoon of sleutel naar mn voeten toe! verder sluiten ze mooi aan en gaan goed lang mee! :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:41

Moska schreef:
Heb er laatst een gekocht, maar ben er niet heel enthousiast over. Op zich zit de broek fijn, de stof is ook fijn, alleen de sterkte van de naden/stiksels laat te wensen over. Het kruis is al open gescheurd en de naden/stiksels bij de kniestukken laten al los. En dat terwijl ik de broek max 3 keer aan gehad heb en hij echt niet te klein is. Geen idee wat voor model dat was trouwens, lijkt op de onderste foto, maar dan in een vreemd soort donkerbruin/groen.

Dit is niet iets wat ik gewend ben van de broeken van Horka. Weet niet hoelang je de broek al hebt, maar ik adviseer je om ermee terug te gaan hoor!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:44

Mijn stalgenootje heeft dezelfde broek gekocht en bij haar is het nog veel erger dan bij mij. Maar ja, we hebben de broeken in een mega uitverkoop gekocht begin mei, dus ik vind het zo banketstaaf om dan terug te gaan en te gaan zeuren dat de broek niet goed is.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:48

Moska schreef:
Mijn stalgenootje heeft dezelfde broek gekocht en bij haar is het nog veel erger dan bij mij. Maar ja, we hebben de broeken in een mega uitverkoop gekocht begin mei, dus ik vind het zo banketstaaf om dan terug te gaan en te gaan zeuren dat de broek niet goed is.

Eerlijk gezegd zou ik er wel mee terug gaan, als het echt zulke rotzooi is moeten ze het niet proberen te verkopen via uitverkoop. Hou je trouwens ook alleen maar ontevreden klanten aan over toch?.. en wat heb je te verliezen? hun een klant en jij alleen maar kans op geld terug toch?