welke ariat jodhpur?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:08

ik heb de Ariat met rits en veters. Vind met veters niet iets mooier om je voet sluiten en mooier staan! Het oog wil ook wat :j

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 19:19

Marije_jiplover schreef:
De cobalts vielen voor mijn voeten veel te smal uit en vond ik voor geen meter zitten.

Ik heb uiteindelijk geen jodphurs gekocht, maar schoenen, de Ariat Terrains. Daar kan ik echt de hele dag op lopen en staan zonder vermoeide voeten te krijgen (en aangezien ik een gevoelige peesplaat heb aan 1 voet, is dat een heel belangrijk iets).
Maar ik weet niet of dat een type schoen is, die jij op het oog hebt, of dat je perse jodphurs wil.

Die zijn echt heerlijk om veel op te lopen, heb ik zelf ook gehad, had ze met werk ook aan, dus echt dagelijks uren en uren op gelopen en daarnaast ook bij de paarden, uitmesten, rijden....
Ik heb 2 paar jodphurs, zwarte, volgens mij heritage paddock II en nu bruine heritage paddock III, de zwarte heb ik een jaar erg intensief gebruikt (lees dagelijks voor het werk en ook voor rijden, modderlopen, uitmesten, zowel s zomers als s winters). Bruine net mee begonnen, maar ze bevallen me wel heel erg.