Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Caira schreef:Het is niet zo dat wanneer je les van iemand krijgt dat diegene dan je paard overneemt en het probleem oplost. Je zult zelf actief het probleem op moeten lossen, je krijgt alleen de handvatten daarvoor aangeboden.
Nu liep de pony wel, maar heel z'n houding & uitdrukking .. brrrr ..
Ik had ineens een héél andere pony in handen, zo had hij bij mij nog nooit gedaan ...
maar om maar gewoon even te illustreren hoe snel iets gaat bij hem, gisteren & vandaag was hij ook weer vrij wantrouwend in de weide, terwijl hij in het begin van de week naar mij toe kwam terwijl ik met het halster in de weide stond, alsof hij echt aan de slag wilde, dit zou hij op dit moment niet doen, nu zou hij gewoon weer weglopen ... Is echt heel fijn
Komt wel weer goed hoor, daar heb ik geen schrik voor, maar het zijn altijd weer stapjes terug en dat puur door de omstandigheden ... Citaat:Eigenlijk ... moet de pony gewoon leren dat die mij ten alle tijden kan vertrouwen, ookal vraag ik soms rare/moeilijke dingen (of dingen die vroeger pijn hebben gedaan). Op wat voor manier zouden lessen hieraan kunnen bijdragen? Is dit niet gewoon een kwestie van tijd?
Misschien moet ik maar eens gaan verhuizen
En toch zit ik steeds met twijfels "of ik het wel goed doe" .. maarja, dat is normaal denk ik
Nu, voordeel dat ik heb is dat ik tijd heb
Ik heb tijd zat, er moet niks voor mij, maar alles wat wel gaat is mooi meegenomen. Dus dat is wel een handig iets, want als je toch nog vanalles wil met het paard dan zit je toch altijd met een soort druk, en die kan hij niet gebruiken
Ik heb wel dingetjes wat mij leuk lijken om te doen met hem, maar moest dat niet lukken omdat hij aangeeft dat hij het echt niet ziet zitten, no problem, dan val ik mijn andere pony daar wel mee lastig