Ik gebruik ook laarzentassen. 1 van Ariat, deze gebruik ik dagelijks. Hij heeft namelijk een band waardoor je hem op je rug kan dragen, erg handig. En met wedstrijdlaarzen heb ik thuis in een simpele harry horse staan , gewoon als bescherming.
Ik heb er ook een, voor mijn laklaarzen. Anders kleven ze aan elkaar vast, en als ze dan een keer om zouden vallen heb je er snel beschadigingen op. In de laarzentas kan er niets mee gebeuren, en dat is wel handig. Het zijn dure laarzen, en daar wil ik zuinig op zijn. Ik heb nu nog een paar laarzen, en daar moet ik ook nog even een voor kopen, want het bevalt toch wel heel goed
LEKKERGEK
Geplaatst: 24-04-12 14:49
Ik heb er ook één. Van Mondoni, huismerk van Divoza. Heb hem nu ruim een jaar en ben er nog steeds tevreden over! Koste geloof ik 12.50.
Leonieke
Geplaatst: 24-04-12 16:17
Jep, ik gebruik ze ook.
Ik heb er eentje van Equi-Theme en een extra luxe van Equiline (in de Nederlandse kleuren ). Deze heeft ook een vak voor je cap.
Ja ik heb er ook een van Harry's horse, bij pourcheval gekocht voor €15. Hij is heel handig want ik doe mijn laarzen erin, en daarboven past mijn cap ook nog.