Trailer kopen maar welke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:52

_Jessie schreef:
dit zijn wel hele bijzondere trailers zeg! zijn er dealers in NL van die dingen?

De Boer in Pesse (Drenthe),
Eussen in Voerendaal (tussen Geleen en Heerlen, Limburg),
USA Trading in Volkel (bij Uden, Noord-Brabant),
Vervloed in Nieuw-Vennep (Noord-Holland).

Sammyoo

Re: Trailer kopen maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 20:19

Wij hebben die van ons in Nijkerk bij Kraaij gekocht.

_Jessie

Re: Trailer kopen maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:51

ow serieus vervloed ook? Die zitten hier om de hoek. Tnx! Vind erg mooie dingen

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 16:21

_Jessie schreef:
ow serieus vervloed ook? Die zitten hier om de hoek. Tnx! Vind erg mooie dingen

Yep, volgens hun website tenminste wel. Wij hebben zelf onze IW daar vandaan en mijn ervaring is dat je er prima nieuw of gebruikt kunt kopen, maar dat je héél erg op je hoede moet zijn bij het laten verrichten van onderhoud. Zo zijn bij onze trailer, toen die pas 2 jaar oud was, rondom de wiellagers vervangen bij de onderhoudsbeurt, omdat dat volgens hun zeggen nodig was. Is het me nog net gelukt te voorkomen dat ik daar (exclusief monteren) ongeveer het dubbele voor heb moeten betalen van wat die dingen volgens de onderdelenprijslijst van IWT Parts kosten, maar da's schrale troost. Ben er later namelijk achter gekomen, dat het nagenoeg onmogelijk is dat bij zo'n jonge trailer (die in die twee jaar misschien 3000 km gelopen had) alle vier de lagers defect zijn. We blijven dus met de twijfel zitten of ze überhaupt wel vervangen zijn, of dat we er alleen voor betaald hebben, en zo ja, of dat nu echt wel zo noodzakelijk was. Voor volgende onderhoudsbeurten gaat ie dus mooi naar Theo Stet. Voor het geld dat we besparen op onnodige reparaties, kan het gemakkelijk uit om naar Heerhugowaard op en neer te rijden.