Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

superlise schreef:rooswita schreef:Absoluut niet waard, 3 maand plezier van gehad toen waren ze compleet doorgesleten
Maar ze zitten toch lekker en zijn soepel en dun, dan kunnen ze het toch waard zijn? Mag ik vragen hoeveel paarden je er dan per dag mee reedt? Ik kan geen goedkopere handschoenen vinden die ik beter vind zitten hoor. Ik deed gemiddeld 10 maanden met de roeckl's (en dan zitten er nog geen gaten in) en dan 2 paarden per dag.
Ik heb als wedstrijdhandschoenen de kingsland van 49,95 euro en die zijn een stuk minder sterk als trainingshandschoen, voor wedstrijd gaat het en ze zitten heerlijk maar die gaan wel snel stuk.
, maar vond het voor het geld wel erg snel slijten, had de eerste plekken er namelijk na een week al op zitten en 3 maand tot ze compleet door waren. ik reed er 4 paarden per dag mee. echte leren handschoenen gaan bij mij langer mee en heb daar nu een paar van die ook nog wat goedkoper zijn. maar misschien had ik net pech met de mijnen.

BrankaZ schreef:Heb een ander model van Roeckl(Meredith Michaels-Beerbaum),
Een wat dikker paar voor de winter en een lekker dun paar voor als het zomer is
Ben er heel blij mee... Had eerst altijd een goedkopere variant handschoentjes maar die moest ik veel vaker vervangen dus nu bespaar ik wel iets meer geld