Abces door fout DA

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen74

Re: Abces door fout DA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 15:19

Heel begrijpelijk....jammer dat ze je na 12 jaar trouwe klant zijn dan zo behandelen.Vaste klanten moet je blij mee zijn.....ook als er wat mis gaat.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 15:26

met welk middel is er gespoten?
Waarom spuit hij intramusculair als het om koliek gaat?Dan lijkt mij intraveneus iets beter in een urgent geval.
Waarschijnlijk is er gespoten met een middel wat eigelijk voor intraveneus is bedoelt....dat zijn andere oplossingen en kunnen inderdaad abcessen geven als ze intramusculair gebruikt worden.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 18:04

Het was de bedoeling buscopan intraveneus te spuiten, maar hij heeft verschillende keren moeten hersteken (en met verschillende keren bedoel ik niet 2-3 keer) en iedere maal spoot hij wel kleine beetjes in.
Dus waarschijnlijk heeft hij meermaals intramusculair gespoten terwijl het product eigenlijk intraveneus moest.
Het is nu ook echt een rot groot gat in zijn onderhals, al het spierweefsel en vetweefsel sterft af en het abces zit gevaarlijk dicht bij zijn halsader :(

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:20

ik zou er echt werk van maken, dat is natuurlijk je reinste beginners-gedrag en verantwoorlijkheids-ontwijkend gedrag. Jij hebt straks een paard met een gekke plek in zijn hals en een dikke rekening, ben je mooi klaar mee!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:43

Feria schreef:
Het was de bedoeling buscopan intraveneus te spuiten, maar hij heeft verschillende keren moeten hersteken (en met verschillende keren bedoel ik niet 2-3 keer) en iedere maal spoot hij wel kleine beetjes in.
Dus waarschijnlijk heeft hij meermaals intramusculair gespoten terwijl het product eigenlijk intraveneus moest.
Het is nu ook echt een rot groot gat in zijn onderhals, al het spierweefsel en vetweefsel sterft af en het abces zit gevaarlijk dicht bij zijn halsader :(

schandalig...dit is toch het minste wat een da foutloos zou moeten kunnen
Werk van maken inderdaad.

Thirteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:52

Hoe gaat het nu met je paard ?