luxe probleem, waar pony's heen te doen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:30

Zo, als de ware aard van optie 1 al bovenkomt naar aanleiding een zo'n simpele, algemene en anonieme vraag op bokt.
Dan zou ik precies toch ook liever voor optie 2 gaan. :+

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:39

Luckystory schreef:
Zo, als de ware aard van optie 1 al bovenkomt naar aanleiding een zo'n simpele, algemene en anonieme vraag op bokt.
Dan zou ik precies toch ook liever voor optie 2 gaan. :+

Moet zeggen dat ik het hier wel mee eens ben. TS heeft geen kwaad woord gezegd over optie 1. TS heeft enkel benoemd dat het een risico is om de paarden achter te laten bij optie 1 met behoud van eigendom, dat is ook niets meer dan de waarheid. Mocht TS info achtergehouden hebben t.o. optie 1 dan heb je een punt om TS daarop aan te spreken, maar dat staat alsnog los van bovenstaande.

odilia

Re: luxe probleem, waar pony's heen te doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 22:50

@ hallohello: jammer, maar heb je zelf mij meer informatie gevraagd over de pony's? Volgens mij hebben we over veel gepraat maar niet specifiek over de paarden zelf. Ja, het was mijn fout om niet meteen direct meer info over de merrie te vertellen. Dit wou ik uitleggen als we bij jullie zouden komen om te kijken hoe het bij jullie aantoe gaat met filmpjes ter verduidelijking.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:56

Het lijkt me verstandig als jullie dit verder over de PB bespreken ipv in dit topic?

HelloHallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 23:02

Dit was de advertentie:

Citaat:
Te koop: 2 Mooie, Brave Pony's
Ik ben gedwongen om mijn 2 pony's te verkopen aangezien we terug gaan naar Nederland.

Lisa is een halfbloed arabier van rond de 8 jaar. Ze is rond de 1.50 groot. Ze is onder het zadel en voor de kar beleerd. Ze is ontzettend braaf.

Jelle is een 2 jarige hengst, zoon van Lisa. Vader onbekend. Hij is momenteel rond de 1.35. Hij kent de basis, dus oa. aan halster lopen, voetje geven etc. Geen nare hengsten streken.

Dit wordt een welles nietes, waar iedereen zich mee bemoeid. Zorg dat je pony's een goed adres krijgen dat is veel belangrijker.
Nogmaals succes!!

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 13:17

Oke, de pony's zullen dus naar opie 2 gaan. Bedankt iedereen voor hun mening hierin!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:59

je advertentie laat niets blijken over het probleem van je merrie, dat vind ik wel misleidend dus ik kan me de reactie wel voorstellen van optie 1.
Maar goed, verandert niets meer aan de zaak en dus wordt het optie 2.
Hopelijk hebben ze er een leuke plek :)