Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Negra_Lover schreef:Ik heb sinds vandaag ook mij leren rijlaarzen uit de kast getrokken. Leren Petrie's. Wat een verschrikking.
Ik heb ze al een paar keer laten oprekken. Maar zodra ik ze 5 minuten aanheb beginnen mijn kuiten te kloppen en later met rijden word dit echt kramp. Iemand een oplossing? Heb ze niet zo vaak gedragen, 10x? En ze zijn nog niet ingezakt. Maar ik hoop echt niet dat hij te krap is voor mijn kuiten
_DP_ schreef:Negra_Lover schreef:Ik heb sinds vandaag ook mij leren rijlaarzen uit de kast getrokken. Leren Petrie's. Wat een verschrikking.
Ik heb ze al een paar keer laten oprekken. Maar zodra ik ze 5 minuten aanheb beginnen mijn kuiten te kloppen en later met rijden word dit echt kramp. Iemand een oplossing? Heb ze niet zo vaak gedragen, 10x? En ze zijn nog niet ingezakt. Maar ik hoop echt niet dat hij te krap is voor mijn kuiten
Dat kloppende gevoel gaat uiteindelijk over. Ik heb mijn kuiten in een maat S van de niro moeten proppen. Vreselijke pijnen gehad en nu af en toe alleen nog een blaar op de hiel na een springles. Echt blijven volhouden en zoveel mogelijk ermee lopen en rijden. Na een maand of 2-3 dagelijks gebruiken gaat het aanzienlijk beter! Wie mooi wil zijn.....