Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DeSprinkhaan schreef:Dit heeft een cowboy me eens getipt. Als hij jou bijt, bijt je terug in zijn onderlip (binnen de seconden). Schikt zich waarschijnlijk rot, en zal er in galop vandoor gaan, maar waagt het waarschijnlijk niet meer. Dus niet in een box doen.
Ik heb het overigens zelf nooit geprobeerd.
en dan ook nog eens gevaarlijk. Je moet je gezicht namelijk verdomd dichtbij de tanden van het paard houden, iets dat hij klaarblijkelijk niet schuwt tegen mensen te gebruiken. Daarnaast is een paard verschrikkelijk snel, en om hem binnen het juiste tijdkader bij de onderlip te pakken te krijgen en te bijten, dan moet je superman heten... Tenzij dit een 1 april grap met vertraging is is het niet echt een advies dat ik de TS zelf zou willen meegeven, sterker nog, ik zou het ten zeerste afraden. 
s6801881 schreef:DeSprinkhaan schreef:Dit heeft een cowboy me eens getipt. Als hij jou bijt, bijt je terug in zijn onderlip (binnen de seconden). Schikt zich waarschijnlijk rot, en zal er in galop vandoor gaan, maar waagt het waarschijnlijk niet meer. Dus niet in een box doen.
Ik heb het overigens zelf nooit geprobeerd.
Wat een onzinen dan ook nog eens gevaarlijk. Je moet je gezicht namelijk verdomd dichtbij de tanden van het paard houden, iets dat hij klaarblijkelijk niet schuwt tegen mensen te gebruiken. Daarnaast is een paard verschrikkelijk snel, en om hem binnen het juiste tijdkader bij de onderlip te pakken te krijgen en te bijten, dan moet je superman heten... Tenzij dit een 1 april grap met vertraging is is het niet echt een advies dat ik de TS zelf zou willen meegeven, sterker nog, ik zou het ten zeerste afraden.
)
Steeefjehh schreef:Als dat het geval is, dan reageer je niet goed/consequent genoeg. Mijn paard deed dit vroeger ook, hij is overigens ook pas geruind op zijn 4, en het werd echt een probleem. Ik heb geleerd mijn ruimte op te eisen en in enkele keren grondwerk was het ZO opgelost. Je moet dit wel echt blijven volhouden! Misschien ken je wel iemand die ervaring heeft met grondwerk en je wil helpen?Ik weet niet wat ik moet doen en overal staat dat je consequent moet reageren,maar als het voor hem meer een spel wordt dan werkt dat ook niet.