blingpiggy: vind het netjes passen. Misschien iets lang voor het plaatje, maar vind het niet storend.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) in verhouding tot de andere foto. Het lijkt wel of het zadel je er aan de achterkant uitduwt. Is er niet een western zadel met een wat lagere achterkant, een soort kruising tussen bareback pad en zadel in?
pien_2010 schreef:Beiden paarden hier getoond kunnen gemakkelijk hun amazones dragen niets mis mee. Belangrijk is wel zoals je zelf aan aangaf dat de Tinker de tijd krijgt om bespiering op te bouwen want die is nog jong. Dat zie je vaak ook bij IJslanders die volwassenen dragen.
Daar wordt ook op oudere leeftijd mee begonnen. Ik vind benen uitsteken van onderen niet het criterium of het wel of niet kan. Het gaat meer om wat voor soort paard is het, zijn ze sterk genoeg en wat doe je met ze. Als je kijkt naar Tinkers, haflingers, IJslanders, merens die zijn vaak zo sterk net als die Welsh pony van hierboven. Gelukkig maar anders hadden veel mensen die niet van grote paarden houden een probleem waaronder ik. trouwens grote paarden van 1.75 of nog hoger zijn niet per definitie sterker. Vaak zie je toch eerder gebreken in beenwerk of rug bij b.v. KWPN-ers, tenminste die indruk heb ik. Pony's zijn vaak sterker en worden ook ouder.
Wij rijden graag veel buiten met de paarden en dan heb je toch meer aan die paarden die door mij genoemd zijn. Mijn man is 69 jaar en 80 kg en lang 1.75 en rijdt op een barokke merens van 1.47 hoog. Een prachtig stoer gezicht. Ik zelf ben 1.75 weeg 68 kg en rijdt op een moderne wat rankere merens van 1.45 hoogte. Hoor ik ook nooit mopper over en heb zelfs wedstrijd gereden bij de volwassenen. Geen probleem.

little_birdy schreef:diaz ik denk als je tinker wat uitzwaart je er zeker goed op zal passen hoor !!
nu kijkt het een beetje raar maar echt TE groot of zwaar vind ik je zeker niet !
bling piggy
ik vind je er prima oppassen je bovenlichaam lijkt wat lang maar als je haar al zolang hebt zoals je zegt en pony is niet geblesseerd zal ze er ook geen last van hebben
je bent ook slank zo te zien
ik ga dit paard kopen
wat is jullie eerlijke mening hierover?