De Paardentaal

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:02

aerdenhout1 schreef:
De paarden taal leer je enkel en alleen door heel veel met paarden om te gaan en te kijken naar paarden!
Dat kan je nooit leren in willekeurig welke cursus dan ook en zeker niet via bokt!!!!!

Bijna, alles wat ik weet, komt door studie; dat maakt dat ik paarden begrijp. Niks heb ik zelf ontdekt.

dianaw33 schreef:
Citaat:
De paarden taal leer je enkel en alleen door heel veel met paarden om te gaan en te kijken naar paarden!
Dat kan je nooit leren in willekeurig welke cursus dan ook en zeker niet via bokt!!!!!

En bedankt! :+ Heb ik toch voor niets die jarenlange pittige HBO opleiding gedaan :D

Het klopt ook niet, zelfs mijn mensenkennis komt door (veel) lezen, wat ik realtime heb geleerd is door 'opletten'.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 26-05-16 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 2 berichten in een korte tijd geplaatst samengevoegd

xSelina

Re: De Paardentaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:38

Leerweek(end) bij Two Lazy Seven Ranch zijn heel leerzaam :j Je hebt zelfs paardenlezen etc
Ook het boek van Wendy (van 2L7 ranch) is heel leerzaam! :D Misschien daar eens op de site kijken?

verliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 18:16

thoranLOVE schreef:
Leerweek(end) bij Two Lazy Seven Ranch zijn heel leerzaam :j Je hebt zelfs paardenlezen etc
Ook het boek van Wendy (van 2L7 ranch) is heel leerzaam! :D Misschien daar eens op de site kijken?

*\o/* :D :9 :P :j _/-\o_ {:} :o

Dit is goed voor een week niet slapen, door opwinding. <3

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 19:23

Verliefde... dit topic is meer dan 4 jaar oud. Waarom heb je het opgediept als je geen inhoudelijke reactie weet toe te voegen?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 20:03

Koper schreef:
Verliefde... dit topic is meer dan 4 jaar oud. Waarom heb je het opgediept als je geen inhoudelijke reactie weet toe te voegen?

Daarom hier een slotje.