Derby soft jumper lak zwart wit...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Re: Derby soft jumper lak zwart wit...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 08:40

Misschien nog een tip: vraag even of de binnenkant van de laars ook lak is. Dat is niet altijd even praktisch aangezien dat of gaat piepen of heel glad is tijdens het rijden. Als wij laarzen aanmeten en bestellen (ongeacht het merk), bestellen we altijd aan de binnenkant gewoon leer.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 08:46

Mijn Derby's zakten heel erg snel af en plooiden zo dubbel, soepel zijn ze wel. Heb er 3 jaar intensief mee gereden en pas nu is de hak aan vervanging toe, zou ze niet opnieuw kopen, ze zijn idd nogal duur in verhouding. Rits moest ik ieder jaar vervangen.

Lottie84

Re: Derby soft jumper lak zwart wit...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 08:47

Als ze erg snel af zakte dan heb je helaas niet de juiste maten gekocht... Wel fijn dat je er toch 3 jaar mee hebt kunnen rijden.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:19

kim_hester schreef:
wil je ze kwijt dan? maten staan in je laarzen ;)

waarschijnlijk kunnen ze niet aangepast worden dus ik denk het wel :P maar ze zijn zo mooi :') pas half jaar mee gereden omdat paard lief blessure heeft

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:10

Lottie84 schreef:
Als ze erg snel af zakte dan heb je helaas niet de juiste maten gekocht... Wel fijn dat je er toch 3 jaar mee hebt kunnen rijden.

Ze spannen mooi aan en de hoogte was net goed, de rits die er in zit maakt het geheel zwakker en daarom zakken ze sneller in, niks met de maat te maken. ;)

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 14:08

Nou, heeft iemand deze zwart-witte laklaarzen nou inmiddels al?

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html

Ik sta nu toch op het punt ze te bestellen, maar ik kom niet uit die maat-tabellen, wat heb ik nodig: voetmaat (smal) 40-41 en kuitmaat 34-36. Maar vallen die voetmaten ruim (met andere woorden, kan ik het met een 40 af, want mijn exacte voetmaat zit eigenlijk op 40,5, NET geen 41 dus...)

Wie helpt concreet, want ik wil ze ECHT graag hebben voor op mijn zwartbonte B.J. (zie avatar-fotootje).
Hellup! :o? want ze kosten "niet niks", zeg maar!