Epplejeck of Divoza?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 18:21

Divoza hoeft voor mij niet meer. Val niet in de standaard maten ( na zelf gaithers te hebben geprobeerd, waar ik naar op zoek was) en werd niet eens verder geholpen. Werd alleen gezegd van daar en daar hangen eventueel chaps die je kan proberen, maar geen verdere hulp :roll:

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:45

Epplejeck natuurlijk ! Super assortiment. Niet van die bizarre dure dingen die je toch nooit gaat kopen. En de service vind ik super, aardige mensen. Heb bij Divoza wel eens borstels besteld en die waren gebruikt .... `ja ja sorry... Heeft iemand niet goed opgelet met een retour`zo suf. Ik vind de Epplejeck winkels lekker fris net zoals die meiden... alleen jammer dat ze geen leuke mannen in de winkel hebben *\o/* *\o/* *\o/*

Debbie00

Re: Epplejeck of Divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:52

Ik denk dat ik de service bij Epplejeck ook beter vind. De winkel in Zwolle.

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:59

moet zeggen dat ik met beide winkels wel goede ervaring heb.. alleen denk ik dat divoza idd wat uitgebreider is, ik ga altijd naar EJ want dat is gewoon vlakbij.

kim_hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 13:56

divoza!
Zowel in staphorst als in leek goede service!

ej in zwolle ben ik geweest, viel mij tegen qua assortiment, ik ging voor laarzen, hadden ze maar een paar maten, erg jammer.