Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rowanda schreef:hallo ik heb ook een paardje gekocht die conage had hij was 7 jaar ik wou ook wedstijden rijden maar was geen must in het begin ik heb hem naar huis gehaald helaas was hij erg slecht aan toe geen conditie ribbetjes mager dus was geen top conditie en zij conage was ook flink te horen tijdens het proefrijden.
wij hebben hem naar huis gehaald en opgeknapt met slobber en ruwvoer en ben begonnen met zijn conditie eerst kon ik maar 10 min draven en hij was kapot wij hebben dat netjes opgebouwd en binnen 3 maanden reed ik mijn eerste oficiele wedstrijd met hem en je hoorde hem nog amper iedereen was zo verbaasd over hem en baalde achteraf dat zei hem niet gekocht hadden.
het was voor hem erg belangrijk dat zijn conditie op pijl bleef dus 6 dage in de week rijden of in elk geval longeren.
hij heeft ZZ zwaar springen en dressuur gelopen tussen de paarden als E pony dus ik zou zeggen als je eventueel wel rustig aan zijn conditie wil werken en dat ook kan blijven bij houden dan kun je het doen.
wil je zo nu en dan eens lekker rijden dan niet doen want het is erg belangrijk dat je zo'n paardje in conditie houd en ook oplet of het niet te veel is wat je van hem vraagt.
hoop dat je der wat mee kan als je vragen hebt PB mag
succes !!
. Dier liep ontzettend goed en had er rustig grand prix mee kunnen worden. 
PercyLeen schreef:In welk opzicht had die van jou er last van Vainqueur?