Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
armanike schreef:hoe moet ik dan een zak aan mijn paard binden XD? en waar moet ik die zak met poep dan achterlaten.
. Kuggur schreef:[naam] schreef:En wat als je zo'n groot paard hebt dat je er niet meer opkomt als je eraf bent gegaan om de poep weg te schoppen? .
Dan heb je niets op de openbare weg te zoeken met je paard. Dan ben je namelijk per definitie incompetent allerlei andere problemen op te lossen waar op en afstijgen voor nodig zijn.
Colway schreef:wat is het verschil met op de stoep lopen en de straat dan>?
Poep op de stoep vind ik mega asociaal btw, je kan eventueel afstappen en de mest met je laars van de stoep afduwen de goot in?
girlyggirl schreef:Colway schreef:wat is het verschil met op de stoep lopen en de straat dan>?
Poep op de stoep vind ik mega asociaal btw, je kan eventueel afstappen en de mest met je laars van de stoep afduwen de goot in?
en hoe doe je dat dan als je net als ik rugpatient bent en niet zonder opstapje erop komt?!?! niet mensen meteen veroordelen.
daarbij vind ik t nog steeds onzin hoor, dat opruimen. mensen willen landelijk wonen dan moeten ze maar in de stad gaan wonen. Wel probeer ik snel naar de weg te gaan als ik op de stoep loop en het idee heb dat hij moet.
Kuggur schreef:Dan heb je niets op de openbare weg te zoeken met je paard. Dan ben je namelijk per definitie incompetent allerlei andere problemen op te lossen waar op en afstijgen voor nodig zijn.
Anoniem schreef:girlyggirl schreef:en hoe doe je dat dan als je net als ik rugpatient bent en niet zonder opstapje erop komt?!?! niet mensen meteen veroordelen.
daarbij vind ik t nog steeds onzin hoor, dat opruimen. mensen willen landelijk wonen dan moeten ze maar in de stad gaan wonen. Wel probeer ik snel naar de weg te gaan als ik op de stoep loop en het idee heb dat hij moet.
Dan is voor jou hoogstwaarschijnlijk ook dit van toepassing:Kuggur schreef:Dan heb je niets op de openbare weg te zoeken met je paard. Dan ben je namelijk per definitie incompetent allerlei andere problemen op te lossen waar op en afstijgen voor nodig zijn.
Zullen we maar gaan haken of breien dan?

Urielle schreef:Overigens moet ook het trekkerverkeer in mijn gemeente hun sporen verwijderen, je ziet regelmatig een boer scheppen!
Als je niet kunt opstappen heb je ook echt niks op de openbare weg te zoeken, wordt leuk als je eraf gevallen bent of als je eraf MOET omdat je ergens niet door kunt te paard. Een paard is gewoon een vervoersmiddel op de weg, die moet het doen en jij moet daar bekwaam mee kunnen handelen (dus opstappen, afstappen, gas, rem en stuur betrouwbaar kunnen bedienen).

maar ik ga niet met stront schoenen rijden.
Anoniem schreef:Kuggur schreef:Dan heb je niets op de openbare weg te zoeken met je paard. Dan ben je namelijk per definitie incompetent allerlei andere problemen op te lossen waar op en afstijgen voor nodig zijn.
blijkbaar heb jij problemen die ik niet heb![]()
)
Kuggur schreef:[naam] schreef:
blijkbaar heb jij problemen die ik niet heb![]()
)
Ik negeer je gescheld maar even, geen interesse in viswijverij.
Inhoudelijk, jij krijg dus nooit een steentje in de hoef van je paard? Of als je dat krijgt, dan vind je het acceptabel het dier een paar kilometer terug naar de stal te laten manken?
Verder kan ik me legio situaties voorstellen waarbij je onderweg door omstandigheden gedwongen kan worden af stappen, dan is het erg praktisch als je er zelf weer op kan komen.
En zo niet tsja, een ander woord dan incompetentie komt niet in me op.

armanike schreef:En geen zin in vind in groot gezegd. Ik vind het een beetje belachelijk om dat te eisen.