Welke leren laarzen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Re: Welke leren laarzen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:08

Jammer dat ze geen rijlaarzen maken die wel dat heerlijke voetbed hebben maar niet zo warm zijn en toch meer keuze hebben in de pasvorm.
Ik heb echt geen rare benen maar ze pasten netjes om mijn kuit en waren echt te wijd rond mijn enkels.
De verkoopster zei dat het dan gaat scheuren op de knikken (wel eerlijk) en dat ik er ook last van ga krijgen.
Zoek me suf naar een paar betaalbare (= onder de 250 euro) die lekker lopen en goed passen....
Oja, wil ook alleen cognac :D

_DP_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:10

Ik heb jaren Rectiligne gehad en sinds een week de niro's. Over beide laarzen ben ik erg tevreden. Ik kies sowieso altijd voor een rits aan de achterkant.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 23:13

Vera, dan zou ik zoeken naar iemand die Lipica aan meet. Volgens mij zijn er geen goedkope cognac laarzen. Misschien die van Mondoni maar dan houd het ook op. Je zou in de ariats een zooltje kunnen leggen zodat je er hoger in komt te staan en hij bij de enkels ook wat meer aansluit. Hielp bij mij wel iets. Zitten niet heel erg aangesloten maar sta erwel heel stevig in door de zooltjes.

DP, de Niro 's komen er bij mij ooit ook. Die zijn zo mooi en van zacht leer <3 Zonder rits koop ik ook niet, dan kom ik er niet eens in :')

Marls

Re: Welke leren laarzen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:33

Lipica :)