Wat doe je als je een baaldag hebt ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:25

'm In de bak zetten samen met z'n nieuwe driejarige vriend. Gaan ze als een stelletje gladiatoren in het rond en geven ze elkaar beweging 8-)

Anoniem

Re: Wat doe je als je een baaldag hebt ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 19:11

Welke nieuwe driejarige vriend? :+

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 13:04

Ik heb DE manier om mijn gewichtige dames eens flink beweging te geven, zonder dat ik mijzelf moet vermoeien of ruzie op mijn dak haal :+

Ik pak gewoon een van de shetjes, -of allebei- uit de wei en ga ermee wandelen. Omdat de shetten maar korte beentjes hebben, hoef ik niet hard te lopen. Al helemaal niet als ze onderweg gras mogen snaaien, hun lievelingsbezigheid.
Ik hoef ook niet ver te gaan... integendeel.... een beetje rondlummelen op de wei ernaast en wat wegdromen is voldoende.

Gegarandeerd dat de grote dames dan beweging krijgen (en als ik maar 1 shet meeneem, geldt hetzelfde voor de overgebleven shet), omdat ze dan als de idioten door de wei gaan rennen, bokkend, slidingstops makend, draf, galop.... alles wordt uit de kast gehaald...

Als ik dan na een kwartiertje mijn wandelshetje terug breng, heeft de rest flink beweging gehad... En als ik dan ook nog een keer met de andere shet ga wandelen/lummelen, krijgen de dames twee keer achter elkaar fiks beweging en hebben de shetten ook allebei hun gymnastiek gehad.

:+
Leuker kunnen we het niet maken... wel gemakkelijker... haha.

Maar goed... voorwaarde is dan wel kuddegenootjes in de wei, die van de achterblijvers niet zomaar mogen vertrekken... Vrees dat jij die mogelijkheid niet hebt.
Of je zou boke en cobe bij elkaar moeten zetten en eens kijken of straks de achterblijver uit zijn dak gaat...

Beetje omgekeerde wereld he. Je traint de paarden die je niet meeneemt.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:26

[***] schreef:
Welke nieuwe driejarige vriend? :+

Ik schrijf wat IK zou doen :D

Irizz2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 12:19

Lekker wandelen door de wijk ofzo..

marinke182

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 13:46

Ga een stuk met hem wandeelen of ga met hem spelletjes doen zoals balkjes lopen. Wordt jij ook een stuk vrolijker van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 18:56

Wisten jullie al dat er pony's zijn die niet graag wandelen? :')